| DarkTwister a întrebat:

Salut, vreau sa achizitionez un BMW E90 320D. Nu vreau aceasta masina pentru ca "e bmw" ci pentru ca imi place aspectul ei si felul in care se conduce (plus ca sunt pasionat de aceasta marca). Intrebarea mea este: Care sunt costurile intretinerii acestei masini? Avand in vedere faptul ca sunt student nu cu foarte multi bani, as fi capabil sa intretin o masina de genul?

8 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Recomand sa iti iei BMW daca emigrezi intr-o tara cat de cat civilizata ex Olanda. In Romania nu e usor sa intretii o masina indiferent cat de noua sau veche e, fara un salariu de 1000€ numai in datorii o sa ramai. Multi mecanici lucreaza de mantuiala si nu se pricep asa bine in domeniu, mai baga si ala mana si ti-o strica mai rau. Asa ziceam si eu daca as aduce masina mea in RO sa o intretin vai de capul meu in caz de ceva grav trebuie sa strang cureaua cateva luni, si am masina destul de buna e ca si cum ar fi copilul meu tin mult la ea. Azi i-am pus cauciucuri valorate in 800€ toate 4, bridgestone potenza. In tara bagam niste chinezarii apoi ieseam la stiri ca am facut accident cu volan pe dreapta si sar toti pe mine ca sant cocalar, tigan etc. O sa ajungi departe ca student prin strainatate si o sa ai BMW de 15- 20000 eur daca vrei sa te bucuri de masina nu o ieftineala de 2 bani.

| Violleta2022 a răspuns:

Fiind o masina europeana foarte scumpa, este evident ca intretinerea ei este foarte scumpa.
Daca nu-ti permiti sa spargi anual cateva mii de euro, peste cheltuiala cu benzina si uleiul, mai bine iti iei ceva local, care nu-ti cheltuie tot salariul, ca nu merita.
Ideal este sa te intinzi cat te tine plapuma, ca toti visam la Maserati si Lamborghini, dar la sfarsitul zilei, ne luam ce ne permite punga.
Nu, ca student nu ti-ai putea permite nici sa o sofezi zilnic, din cauza petrolului scump, dapai sa o intretii.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Detaliaza "nu foarte multi bani"-i aia.