anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare,am o problema tare enervanta, la un Audi a4 b5 AFN din 1997. Anul trecut prin toamna i-a fost facut schimbul la filtre,distributie, curele si role, intinzatoare, etc..totusi ceva nu a schimbat mecanicul, si anume intinzatorul acela cu arc pe el de la cureaua mai lunga de la alternator, in fine. Dupa asta a facut tatal meu cu ea cam 4 drumuri de Germania dus-intors si a inceput sa scartaie ceva pe la cureaua de la alternator,in zona aia si dupa un drum facut de mine,intr-o depasire a sarit cureaua de la alternator,cea lunga,nu s-a stricat nimic doar a sarit,am dus-o la mecanic iar. A pus cureaua inapoi,scartaitul se auzea in continuare,a spus ca e de vina cureaua care s-a intins prea tare. Dupa asta a pus alta curea noua si o vreme nu s-a mai auzit nimic pana acum de cateva saptamani cand a aparut iar un zgomot ca niste clopotei sau ceva ca la rulmenti nici nu stiu exact cum sa zic. Se aude din aceeasi zona si curios ca mai la inceput facea doar la rece, acum face si la rece si la cald dar si cand accelerez iar la cald am observat ca face doar accelerata, in mers, daca o scot din viteza nu mai face, ce poate sa fie ca deja e tare enervant?!

2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Trebuie sa fii realist, masina are 22 de ani si nimic nu mai functioneaza perfect la ea, cu atata uzura cat a acumulat in 2 decebii de folosinta si probabil multe sute de mii de km la bord.
Ideal este sa o dai la fiare vechi, ori sau sa o folosesti pe langa casa, la 50-60km/ora, fara sa intrii in depasiri, pentru ca risti sa crape in mijlocul manevrei si poti omori oameni nevinovati.
Ar fii pacat sa mai bagi bani in ea, la cat de subreda este si cat de periculos a devenit sa fie condusa, te sfatuiesc sa incerci programul "rabla", sau sa cumperi o alta masina, ceva mai noua.

| Klaudix a răspuns:

Salutare am aceiasi problema ai rezolvato?