| PopaStefan334 a întrebat:

Salutare! Am și eu o problema la un BMW e92 330xd M57 2008 când am cumpărat mașina îmi pornea greu cu motorul cald și după o perioada a început sa pornească greu și cu motorul rece, învârte prea mult pana pornește, am schimbat bateria și bujiile și nu s-a schimbat nimic, aceeași problema, dacă ma poate ajuta cineva

3 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Problemele pot fi multe, caci pot fi simptome asemanatoare de la cauze diferite.
Nici sa incerci sa schimbi din auzite fel si fel de piese nu e normal.
Cu siguranta diagnoza originala BMW stie care este cauza!
Incepi sa schimbi senzori, piese in functie de codul de eroare dat de diagnoza.
Pot fi mai multe : probleme la pompa de inalte,, regulatorul de presiune de pe pompa de inalte, probleme la injectoare, cate si mai cate.

Stiu ca nu doar la BMW-uri dar exista si alte marci la care problema cu pornirea grea la cald se rezolva din soft, sunt societati care modifica softul masinii tocmai pentru buba asta, la anumite VAG-uri daca imi aduc bine aminte a fost o problema de fabricare care se rezolva din resoftare!

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Vezi filtrul de motorina si cat de bine "baga" pompa de alimentare.
Daca totul este ok, atunci vezi compresia si starea injectoarelor.

| relian a răspuns:

Daca invirte mult, aia arata ca bateria e buna, deci ai schimbat bataeria degeaba. Bujiile leai schimbat ca poate nu dadeau scinteie, dar se pare ca erau bune si alea.

Mai departe, nu mai inlocui asa piese dupa ureche laughing mai intii cauta sa gasesti problema, asa nu irosesti banii.
Fa o scanare, vezi ce lumina ai la bord aprinsa care nu are trebuie sa fie.
Nu poti sa nu ai nimic aprins la bord si masina sa porneasca cum spui.
Despre lumini aprinse nu ai spus nimic.Fa o scanare, vezi ce coduri ai, apoi stii posibile cauze si cauti sa le verifici mai intii, nu sa schimbi.
Verificare prima data, daca se poate, bateria se putea verifica daca este buna, dar tu ai schimbat-o asa la plesneala laughing
Bujiile la fel si alea verificate, daca is bune, inseamna ca nu-i acolo problema.
Dar trebuie sa afli toate posibile cauze, iar asta se face prin scanare, diagnoza cum ziceti voi in RO.
Asa doar din ce tu povestesti nu prea vad cine te poate ajuta.
Ar piutea sa fie si injectoarele, sa nu fie bune, sa nu pulverizeze combustibil, cit trebuie, cand trebuie etc.
Ar putea sa fie pompa de combustibil sa bage defectuos si asa mai departe.
Cauzele ar fi multe, dar scanind, computerul iti spune care ar fi cauzele, asa mai elimini din cele teoretice multe care sint.Computerul masinii are informatii de la piese si stie cam ce sa zica.