| Ferii a întrebat:

Salutare dragi TPU-iști!
Se poate face o mașină de drift de performanță dintr-un BMW E36 523I 2.5 benzină aspirat 170cp? (+ un stage 1 + evacuare + filtru aer sport)?
Bugetul fiind 5000 de roni?
Ce ar trebui sa fac în primii pași la mașină?

Răspuns Câştigător
| Whitesnake99 a răspuns:

Salut, la bugetul tau nu puterea e problema. Nici nu iti trebuie cine stie ce putere de altfel ca sa te invarti, eu m-as concentra pe asezarea masinii la sol. Suspensie, distantiere, niste kit-uri de drift cu bascule, articulatii facute special pentru drift etc. Si jante neaparat. Deci m-as interesa de o suspensie ieftina second hand (ceva KW sau Bilstein desi mi-e greu sa cred ca o sa gasesti la niste bani ca sa-ti mai ramana si de altele) si o duci eventual la cineva sa ti-o reconstruiasca, sa-i puna ulei, s-o mai modifice/ajusteze, nu-I problema, se gasesc meseriasi. Mai iei niste distantiere de 30 mm pe fiecare roata dar sunt scumpe, 5-6-700 de lei bucata x 4 roti...si ce sa mai zic, niste jante late, 8.5-9j pe spate, na, ar fi multe, depinde si cat de legala vrei sa fie masina. Deci parerea mea, suspensia e baza. Si pentru putere as merge mai degraba pe niste axe cu came sport, o sa-ti dea mai mult decat evacuare si soft la un loc.

| Ferii explică (pentru Whitesnake99):

Mașina este radiata

| PaulStudio a răspuns (pentru Ferii):

Atunci de ce ai investii atatia bani intr-o masina radiata?

| Ferii explică (pentru PaulStudio):

Pentru drift. Că oricum nu este legal sa merg cu o mașină de drift pe stradă

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Se poate.
Prima data, diferential sudat (daca nu are autoblocante functionale), bascule reglabile, macar arcuri sport, si frana de mana hidraulica.
Pentru drift, masina are nevoie de alte "cambere", fata de cele pentru circulatie.
Ar fi bine sa modifici si directia, sa poti vira mai mult.
Masina e o baza foarte buna, pentru ca derapeaza in prostie.