| kid47 a întrebat:

Salutare!
Recent mi-am cumparat un opel astra H 1, 6 benzina,vreau sa-mi cumpar jante de tabla, dupa ce criterii imi pot achizitiona? Sunt incepator si nu stiu de care sa-mi iau, dimensiuni etc... distanta prezoane, am anvelope pe: 205/55/R16, in talon scrie exact asa: 205/55 R16 91H / 6.5J X 16.

10 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Eu ti-as recomanda sa mergi la un magazin de piese auto cu talonul in mana, e cel mai sigur.
Sau daca ai gasit pe eMAG mai convenabil, ia legatura telefonic cu furnizorul, sigur au si cu 4 prezoane.

| kid47 explică (pentru regis):

In talon doar detaliile de mai sus scriu, ET, distanta prezoane nu. happy

| regis a răspuns (pentru kid47):

In talon e seria de șasiu. Magazinele de specialitate aduc piese potrivite pentru masina ta in baza acestei serii.
Distanta dintre prezoane se refera de fapt la diametrul cercului imaginar pe circumferința căruia sunt dispuse acestea. In cazul tau trebuie așadar sa masori distanta dintre doua gauri opuse.

| alexwahl a răspuns:

Tinere,ce jante ai acum pe masina? Vezi ca nu doar 6.5j x 16 e important. Si ET trebuie sa corespunda.Sa nu uiti sa mi spui marimea jantelor care sunt acum pe masina.

| kid47 explică (pentru alexwahl):

Am jante de aluminiu, l-am intrebat pe omul de la care am cumparat masina ce distanta sunt intre prezoane si mi-a spus ca 100mm, m-am mai uitat pe internet si vad ca la toate cu 4 prezoane distanta e de 100mm.Am luat ruleta in mana acum 2 minute sa vad distanta si tot 10 cm imi dau si mie, oarecum, eu am masurat de la inceputul gaurii pana la sfarsitul celeilalte.
ET-ul nu stiu cat e, chiar nu am idee.

| Sarcopt a răspuns:

Ar trebui să fie 5×110, R16

| kid47 explică (pentru Sarcopt):

Multumesc pentru raspuns, deci acestea ar trebui sa se potriveasca. https://www.emag.ro/......DP406MBBM/

| kid47 explică (pentru Sarcopt):

Astea care sunt acum la masina sunt cu 4 prezoane.

| Sarcopt a răspuns (pentru kid47):

Măsoară distanța dintre găuri