| S3mphis a întrebat:

Salutare, sunt nou pe aici, dacă greșesc ceva, vă rog să mă scuzaţi.
Am un audi a3 8l 1.9 asz de 96kw (131 HP) are stage 1 până în 170 HP, am avut probleme cu radiatorul de la intercooler (i-a zburat capacul) așa mi-a zis mecanicul. Bun, i-a schimbat radiatorul și de atunci când accelerez are goluri, nu mai trage ca inainte, are goluri prin tragere ca și cum ar zmuncii, pedala este până la podea și totuși are goluri, trage, nu mai trage, trage iar nu mai trage orice viteză, își pierde puterea la viteză mai mare, am dus o la alt mecanic și mi-a spus că este geometria blocată, am schimbat turbina și tot așa, ce ar putea fi cauza (am uitat să precizez că, când mi-a schimbat radiatorul de la intercooler, un furtun nu la pus bine dar sa remediat problema și tot așa mergea, oare să se fi stricat altceva până s-a pus furtunul inapoi cum trebuie?
Mulţumesc, scuzaţi dacă am greșit ceva.

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pierzi boost, sau electrovalva N75 nu funcționează.
Pune o diagnoză în mers, și vezi dacă atinge presiunea dorită de soft, sau dacă o depășește.
Sunt foarte ciufute tdi-urile pe partea de control al turbinei, toate au probleme. De aia se și sparg turbinele, se blochează geometria și bagă peste limită.

| anonimuIl a răspuns:

Verifică bine furtunele să nu fie vreunul fisurat să nu vezi fisura când e motorul oprit dar când bagă presiune turbina să piardă pe acolo din presiune și să meargă în hopuri și să nu tragă.

| anonimuIl a răspuns:

Ai scris - am uitat să precizez că, când mi-a schimbat radiatorul de la intercooler, un furtun nu la pus bine dar sa remediat problema și tot așa mergea, oare să se fi stricat altceva până s-a pus furtunul inapoi cum trebuie?

Vezi că de la furtunul ăsta trebuie să fie și pierde presiune pe la el.