| Levington a întrebat:

Salutare TPU! Am un Passat b6 (BMP) din 2006 si am urmatoarea problema! Am schimbat ambreiajul recent si nu mai trage ca inainte, in sensul ca e mai puturoasa pana la 2300 de ture! Dupa ce trece de 2500, rupe! (Precizez faptul ca am schimbat si distributie, ax cu came, injectoare, turbo, radiatoare, tot ce tine de senzori, consumabile la zi, filtru de particule curat, tot felul de furtunase si sigurante si toate sunt NOI, nu am luat nimic din dezmembrari!) Pareri? Ati patit la fel? P.s. daca dezactivez ESP, se schimba situatia, trage ca inainte? Care sa fie problema?

4 răspunsuri:
| romeo78 a răspuns:

La un service auto profesional să se intre în computerul mașinii și să se vadă dacă are vreo eroare de când ați schimbat toate componentele pe care le-ați descris.
Posibil ca să se activeze o funcție de protecție până la 2300 rpm, apoi se dezactivează. Această suspiciune e dată de ESP, care se pare că e suspectul principal.

| Levington explică (pentru romeo78):

Am schimbat la ea tot in decursul a 2-3 luni! Am mai auzit ca la turbina trebuie reglata presiunea sau ceva de genul. Am mai auzit si ca asa vin ambreiajele noi, cu o limita! Cand apas ambreiajul si bag a-1-a, nu se tureaza mai mult de 3000 pe loc, cand o scot pe liber intra acul pe rosu!

| romeo78 a răspuns (pentru Levington):

Caută un service auto profesional care poate citi computerul mașinii.
E cel mai sigur. Apropo, turbina nu influențează turația, ci invers. În funcție de turație intră sau nu turbina în acțiune.
Tot, o restricție electronică este cea care vă face probleme.

Răspuns utilizator avertizat