| Nicu3000 a întrebat:

Va salut! Am pus din greseala 10 litri de benzina in rezervor, eu am motor diesel ( VW Golf IV 1.9 TDI ). Am completat dupa aceea cu motorina, rezervorul avand 55 de litri si am mers 20 km pana la domiciliu. Nu am sesizat nici o neregula pe drum. Se poate intampla ceva grav? Ma gandeam sa adaug 1 litru de ulei comestibil. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| ReZiSTorr a răspuns:

Scoate tot combustibilul din masina. Asta ii cel ma indicat, chiar daca masina merge acum, pana se ard 55 de litrii de combustibil amestecat o sa se defecteze in timp alte piese si mai bine folosesti combustibilul pentru altceva.Succes..Apropo. stiu ce vorbesc sunt student la Autovehicule Rutiere

5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Parere mea si inginerului de pe urmatorul canal este sa scoti acel amestec si sa bagi motorina curata, nu de alta dar una are cifra octanica si alta cifra cetanica si nu se pupa deloc una cu alta, 10 litri la un amestec de 55 in total este destul de mult, daca erau 2-3 litri la un plin se putea merge asa, dar astfel ai prea multa benzina in acest amestec!
https://www.youtube.com/watch?v=oinklQSaLQo

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu baga ulei comestibil, baga 400ml de ulei de amestec 2T pentru motociclete (nu pentru drujbe). Ceva cu norma FD, de exemplu.
Ala va ajuta la lubrifierea pieselor din injectie, ca sa nu se gripeze cu benzina (care e foarte subtire/aderenta).
Alte probleme nu cred ca vei intampina, e de preferat sa nu faci drumuri foarte lungi cu combustibilul ala, pentru ca ar putea incalzi prea tare pistoanele, chiulasa si catalizatorul (le poate topi). Dar daca faci drumuri scurte, nu vei avea probleme.

| Digikey a răspuns:

Eu iarna bagam 5 litri de benzina in rezervor cand era ger de -20.
Depinde de tipologia motorului, nu toate se comporta la fel.