| 123466543 a întrebat:

Vreau sa îmi cumpăr un motor pe care să-l folosesc pe drumuri de tara și sa fac enduro cu el. N-am avut niciodată un motor, nici măcar nu m-am urcat pe unul, deci sunt începător, dar m-am documentat și m-am gândit la un Ktm 250 exc Six Days în 4 timpi din 2011-2013, bugetul pentru motor e de 4000 de euro. E o alegere buna sau exista ceva mai bun în bugetul ăsta?

8 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Intai trebuie sa inveti, ce inseamna sa conduci un motor, pe diferite drumuri /terenuri.
Dupa ce iei permisul (cu care ai deja si cateva ore practice) incerci diferite motoare, apoi poti decide singur.

| 123466543 explică (pentru Bula):

Pai nu o sa dau de permis prea curând, o sa merg cu el mai mult pe câmp și urma sa învăț singur cum sa conduc un motor, m-am uitat la multe video-uri si am citit mult chestii, dar sa vad cum stau și la practica

| Bula a răspuns (pentru 123466543):

Intai sa stapanesti foarte bie pe teren o bicicleta BMx.
Motocicleta e mult mai greu de invatat pe teren.

| 123466543 explică (pentru Bula):

Am destul experienta cu bicicleta pe traseele din pădure, știu cum e sa cazi, am pățit-o de multe ori, acum vreau sa trec la ceva mai diferit( am și niște prieteni care au motoare)

| Bula a răspuns (pentru 123466543):

O motocicleta se comporta si mai decat o bicicleta, avand greutatea de cel putin 10 ori mai mare, alt sistem da actionare si de franare.
Si caderile sunt pe masura!
Inti trebuie sa stapanesti foarte bine si sigur motocicleta pe teren drept, doar dupa aceea pe teren putin accidentat, iar ultima data si in natura (paduri, dealuri, munti, prapastii, etc.).

| Violleta2022 a răspuns:

Pe camp nu poti ajunge cu el in carca, asadar vei merge si pe sosea cu el, ceea ce-ti va aduce dosar penal si posibil amenda mare sau puscarie, fiindca nu ai permis sa-l sofezi.
Vezi ca-i limitata viteza si puterea motorului pentru cei de 16 ani, ca motoruld e-l vrei tu este pentru cei de 18+ si alta categorie de permis.