| LucianR a întrebat:

sunt incepator si vreau sa imi cumpar un motor maxim 125, insa numai si numai in 4 timpi! Spuneti-mi si mie, am sanse sa gasesc motor de 125 in 4 timpi?

Răspuns Câştigător
| ombladon a răspuns:

Nu cred ca ai inteles bine!
La cele in 2 timpi ai mai putine piese, deci intretinerea este mai ieftina!
Consumul este mai mare, dar si putearea este mai mare fata de un motor de aceeasi cilindree...
Un dezavantaj ar fi uleiul care trebuie pus in benzina si zgomotul mai mare fata ce dele in 4 timpi...

11 răspunsuri:
| ombladon a răspuns:

Ce anume te deranjeaza la motoarele in 2 timpi?

| LucianR explică (pentru ombladon):

Din cate am auzit e cam scumpa intretinerea.

| LucianR explică (pentru ombladon):

Nu ma deranjeaza consumul, zgomotul sau amestecul de ulei.Eu am auzit ca consumabilele ar trebui schimbate foarte des. Piston, segmenti etc.(P.S. nu prea ma pricep la motoare) si intretinerea ar costa cam la 150-200 de euro pe luna.

| LucianR explică (pentru ombladon):

Cel putin asa am auzitbig grin

| ombladon a răspuns (pentru LucianR):

Asta e o gluma nu? cum 200E pe luna?laughingAdica scimbi motorul cu tot sau cum?

| LucianR explică (pentru ombladon):

laughing mie asa mi-a spus un cumnat...ti-am spus eu nu-s prea invatat in ale motocicletelor.Ai putea sa imi spui cam cat ar fi intretinerea pe luna? cum spuneam pistonul schimbat f des etc...

| ombladon a răspuns (pentru LucianR):

Nu stiu cat costa intretinerea, oricum nu are cum sa se strice ceva in fiecare luna...

| HoTSaucE a răspuns (pentru LucianR):