| alexandra5251 a întrebat:

am o intrebare legata de Avon, (daca m-ar putea ajuta cineva care stie)am comandat niste produse, dar un produs nu a fost placut de client si acum trebuie sa il returnez. Stie cineva daca, desi pe factura pe care trebuie sa o platesc este trecuta si umbrela dar nu o platesc pentru ca vreau sa o returnez, voi primi restante ca nu am platit-o? E obligatoriu sa platesc un produs din factura?

Răspuns Câştigător
| elievonc a răspuns:

Trebuie sa-i faci retur.Adica intri pe contul tau de reprezentat si gasesti pe acolo pe undeva sa descarci un formular,il descarci, il scoti la imprimanta il completezi si il pui intr-un colet alaturi de produsul respectiv, apoi sigilezi coletul si pentru a completa adresa suni la servicii clienti(parca e ceva cu Chiajna Industriilor, Ilfov?! cam asa ceva) si trimiti coletul la posta.Iar factura o platesti din banii tai( adica pui tu pentru produsul rspectiv) si valoarea produsului se va scadea din factura urmatoare, adica iti vei recupera banii happy

1 răspuns:
| LoredanaT a răspuns:

Mai bine suna-ti reprezentantul.( partenera ta) si spune-i sa iti explice