| AlinElle89 a întrebat:

Ce parere aveti despre cremele, ceaiurile sau pastilele de slabit, care vi se par bune? Multumesc.:*

Răspuns Câştigător
| dy a răspuns:

Eu am 44 ani, sunt medic si-s obeza! Am incercat tot felul de pastile si creme. F multe din ce exista in Romania, in UE sunt interzise! Nu stiu cate kg ai si ce inaltime sau daca ai celulita si vrei o "modelare" de fapt.In tot cazul pentru SLABIT sanatos si fara a lua inapoi kg pe care noi stim cat de greu le dam jos, eu iti recomand un fel de program cu produse americane cu aloe vera, singurele in care am incredere si cu care cu adevarat nu mi-a fost foame si nu m-am dezechilibrat hormonal.Sant insa putin cam piperate, nu stiu ce posibilitati ai, dar daca vrei amanunte contacteaza-ma pe blogul meu http://pediatrie.0yoo.com
sau pe mail.eu stiu ce trag cu acest subiect si de-aia vreau sa ajut cat pot, mai ales la varsta la care poti scapa mult mai usor de kg pacatoase! Succes!

4 răspunsuri:
| sweet_girl_carmen a răspuns:

Pastile = 0 rezultate, iar cremele si ceaiurile te mai ajuta putin evident + dieta si sport

| just4fun_8801 a răspuns:

Doamna medic de 44 ani.Depinde si atentia si cunostintele pe care o persoana le are in acest sport cand foloseste suplimente nutritive, ceaiuri sau medicamente (steroizi, regenon etc) pentru slabire.De asemenea aceste produse nu sunt mici "vrajitori" si un regim corespunzator + o doza de exercitii fizice este necesare pentru pierderea in greutate.

Asa acum sa revenim la intrebarea propriuzisa...

cremele de slabit au efect! dar acesta se manifesta asupra portofelului si nu a zonei in care aplicati crema
suplimentele nutritive gen l-carnitna ajuta foarte mult, eu le folosesc pe clientii mei si sunt multumita de ea.de asemenea produsele cu efect termogenic den unydine si animal cuts (stiu ca numele suna cam...) sunt extrem de bune, dar vara nu v-as recomanda folosirea lor pentru ca creaza un oarecare discomfort sa joci rolul unei fantani arteziene.