| MaDroghezCuFericire a întrebat:

Doamne prieteni I don't want to see nu mai stiu in ce sa ma imbrac la scoala si cum sa-mi fac parul:X adica am si placa :Xbig grin.Aveti voi idei ceva am si esarfa si tot big grin


P.S: la noi in scl nu se poarta uniforme

Funda :X:X

Răspuns Câştigător
| Deyush08 a răspuns:

In primul rand. la scoala sa nu te duci in fuste scurte pana la fund, bluze cu decolteu foarte adanc. Nu uita, esti la scoala. Dezavantajele sunt ca profesorii te iau la ochi, mai platesti poate si vreo amenda. Cel mai bine ar fi sa iti iei o pereche de blugi (sa nu fie dinaia cu model rupti laughing ) sau fusta dinaia cu volanase, cum se poarta acum, de culoare albastru inchis.Vine foarte bine, mai ales daca esti slaba si un tricou... exista mii si mii de modele din care sa alegi (mai ales ca acum a venit primavara). Iar la par... poti sa ti-l ondulezi (Ca Cece din Totul pentru dans), poti sa ti-l indrepti si sa ti-l prinzi in coada, dar sa ai breton thinking sau mai sunt coafurile alea gen coada de peste, spic thinking

Sper ca te-am ajutat! :*

7 răspunsuri:
| Dumnezău a răspuns:

Cat de penala poti fi! La scoala te duci sa inveti,nu sa faci parada modei, ca daca o tii numai pe cum te imbraci si cum iti faci parul, asa o sa cauti ca disperata la 20 de ani,loc de munca, si n-ai sa gasesti nicaieri, ca ai balanit timpu' aiurea cand trebuia sa inveti.Nu trebuie sa epatezi prin căcaturi din astea la scoala, acolo te pui si inveti doua, trei chestii!

| MaDroghezCuFericire explică (pentru Dumnezău):

Sa stii ca invat foarte bine dar nah nu ma pot duce dezbracata la scl laughinglaughingvroiam si eu niste ideibig grin

| Dumnezău a răspuns (pentru MaDroghezCuFericire):

La cum scrii, nu cred ca inveti bine, sau ai notele umflate, cum se face mereu in generala, ca deh, trebuie sa ii protejeze profesorii pe draci. Te comporti superficial, nu te duci dezbracata, normal, dar n-ar trebui sa te preocupe asa de mult cum te imbraci la scoala, ci ceea ce inveti acolo, ca sa nu mori proasta.

| ღKimKimmyღ a răspuns:

Depinde din ce e formata uniforma.

| ღKimKimmyღ a răspuns:

Scuze, am inteles ca se poarta. Nu am citit bine...
Poti sa iei blugi, o esarfa care sa o asortezi cu o bluza tare (ceva o culoare cu imprimeu funny) iar parul ori sus in coada ori lasatpe spate (ondulat sau drept). Coada e mai bine sa o faci cand ai parul drept. Daca ei blugi poti sa te incalti cu orice.
Daca vrei fusta, poarta una de blugi (nu prea scurta, nu pre lunga, un pic mai sus de genunchi), bluza, colanti simpli (negri, in fine, intr-o singura culoare) cu cizme sau cu bocanci de se poarta acum.
Poti sa adaugi un hanorac (blugi) sau plover (fusta, blugi). love struck

| PaulaMihoc a răspuns:

Pai daca nu mai stii iti dau un pont : http://bit.ly/poze-album. gasesti aici o multutudine de tinute care sunt convinsa ca iti vor placea.