| selena_4874 a întrebat:

Fetelor, ce parere aveti despre produsele de la Avon?

Răspuns Câştigător
| Nora_3448 a răspuns:

Eu lucrez ca reprezentant AVON de 6 luni şi până acum sunt foarte mulţumită de produse şi le recomand cu încredere, raportul calitate preţ fiind excelent. Într-adevăr unele produse nu sunt strălucite dar dovada o dă întrodeauna preţul, pentru că ceva foarte ieftin (oriunde, la magazin, în oferte) lasă de dorit puţin. Parfumurile, gamele Solutions, Planet SPA, Anew, Clearskin, Care, SSS, Naturals şi Senses sunt cele mai bune; dar câteodată depinde şi de persoana care le foloseşte, dacă i se potrivesc sau dacă face sau nu alergie la unele substanţe. În rest sunt foarte ok. De când folosesc Avon şi sunt reprezentant mă simt femeie, mă simt frumoasă happy sincer (fără să fac reclamă tongue).

11 răspunsuri:
| мιнαɛℓα36 a răspuns:

Oribile. Avon e doar un trend, numele ce-i de el! Nu folosesc asa ceva! Toate cremele au aceeasi compozitie schimba pe alocuri culoarea si ambalajul! Parfumurile nu-si merita banii, iar machiajele se preling toate!

| dedfgv a răspuns:

Destul de bune mai ales parfumurile

| Andruza a răspuns:

Unele sunt bune, iar altele sunt mai proaste.

| RфZaημtzα a răspuns:

Acceptabile.

| miauuau a răspuns:

straight face,nu prea ma impresioneaza...creioanele de ochi pe care mi l-eam luat pe verde,violet si negru lasa de dorit,tusul de ochi la fel, fondul de ten insa e bun, si parfumurile[unele]
cam atatbig grin

| Lolypop_4017 a răspuns:

Buna, crede-ma ca sunt suuuper bune! Fac cursuri de modeling si profesoara le foloseste si ne spune sa le folosim! Daca vrei sa vb despre subiect contact pe pe ladyfashion_sweetangel!

| Dana a răspuns:

Sunt ok! Matusa mea a lucrat acolo si sunt bune! Parfumurile sunt persistente! Mie una imi pace Avon! Uite site-ul Avon :http://www.avoncosmetics.ro/PRSuite/home_page.page si daca nu te deranjaza ti-as fi recunoscatoare cu un click aici http://fripta.com/u.php?user=Dana98 MS

| Diiiidi a răspuns:

Mie imi plac mult produsele Avone si sunt de calitate... i-am cumparat si mamei mele, si mie produse si sunt multumita si eu si mama!/in fiecare luna(aproape )comand ceva
sper ca am fost de ajutor...

| Anita20Peace a răspuns:

Sunt foarte bune, făcând excepţie cele din zona ColorTrend fiind mai putin bune(parerea mea).In schimb preturile sunt acceptabile iar produsele de "calitate"sa zicem asa.Zi buna!

| carlavlad1996 a răspuns:

Sunt reprezentant...nu pot sa zic ca toate sunt bune, gamele Color trend, Care si inca cateva sunt mai proste insa in general sunt produse bune... eu numai de acolo folosesc si sunt multumitahappy

| bestgirlofal a răspuns:

Pai sunt chiar bune, preturile sunt accesibile...parfumurile sunt bune, la fel si cremele, balsamele de buze si multe altele

Întrebări similare