| Dj Boalca a întrebat:

As dori si eu sa ma angajez....am 21 ani sunt student si mi-as dori sa primesc de la voi orice fel de sugestii sau ponturi unde ar fi un loc liber de munca...va multumesc

15 răspunsuri:
pupimik
| pupimik a răspuns:

Mc donald`s?

| Irina a răspuns:

Eu tocmai am dat licenta si am tot cautat pe ejobs/bestojbs. am fost cam descurajata ca nu gaseam nimic dar pana la urma am reusit la o firma care aplicasem pe ejobs. Multa bafta!

| Dj Boalca explică:

Stau un bucuresti

| BUBULINA a răspuns:

Unde locuiesti?

| knnight a răspuns:

De unde esti, prinr-un marketing ai putea, sau pe la o firma cevawinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Intra pe site-urile de recrutare si depune cv-ul acolo.
www.job-studenti.ro/
www.bestjobs.ro
www.myjob.ro
www.ejobs.ro
Succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E criza frateeee, si e greude tot si pentru cei care au. anul asta mai mult pe acasa decat la munca.cauta pe litoral femei cu bani, e mai sigur decat in economia nationala in ceapa masii.imi pare rau si nu esti singur la 21 de ani...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

La o terasa, restaurant ...acolo precis gasesti. Mergi personal si intreaba, sigur vei gasi ceva.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

DA, cel mai ok este sa cauti pe un site de joburi. eu mi-am gasit pe un site care aduna toate siteurile de joburi intr-un singur loc. E un fel de google al joburilor ca sa zic asa. Este vorba de folderjobs.ro Sper sa nu se ia ca reclama, vreau doar sa te ajut. happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Job.metropolitan@yahoo.com, astept sa ma contactezi sa iti prezint o oportunitate de a lucra in sistem MLM.

HepHap
| HepHap a răspuns:

Trebuie sa te gandesti si ce vrei sa faci... din intrebarea ta reiese ca nu conteaza ce faci, atat timp cat esti platit...sa fie asa?

| andexcelent a răspuns:

La sapa

| floricel_5586 a răspuns: