| onlychengs a întrebat:

Am intrat in clasa a12a la profilul stiinte ale naturii si sunt foarte nedumerita in ceea ce priveste facultatea. Nu iau in calcul absolut deloc medicina pentru ca nu m-am pregatit pentru ea si nu consider ca m-ar atrage un job in acest domeniu, informatica la fel si nici nu am vreo inclinatie artistica (de ex. cantat, desenat etc). Cum as putea sa-mi dau seama la ce facultate m-as potrivi? Optiunile stranse pana acum (mai mult din impuls consider eu) sunt urmatoarele: Ecologie si protectia mediului, Tehnologia tricotajelor si confectiilor, Contabilitate si informatica de gestiune, Finante si banci, Comunicare si relatii publice. Nu pot sa spun ca sunt foarte atrasa de aceste domenii sau ca am foarte mare inclinatie spre ele, sunt un elev obisnuit care daca se straduieste poate obtine note bune la majoritatea materiilor, insa nu am una preferata neaparat, gasesc aspecte interesante si mai putin interesante la orice. Intr-un timp ma gandeam sa dau la Facultatea de Limbi Straine, insa am renuntat pentru ca nu stiu daca voi rezista, iar optiunile in orasul in care vreau sa merg la facultate (Iasi) mi se par cam limitate in domeniul asta. De asemenea, nu pot spune ca nu am fost descurajata in privinta alegerii acestei facultatilaughing)
Ce ma sfatuiti sa fac? Iar daca are cineva recomandari, experiente personale etc il rog sa le impartaseasca cu mine. Help a sis outlaughing O zi buna!

Răspuns Câştigător
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Pot sa te incurajez prin a-ti zice ce am ales eu la acea vreme. Si ce am vazut la ceilalti. Poate o sa te ajute. Daca nu, o sa incep cu aburelile despre viata si motivatie si... chiar nu as vrea sa se ajunga acolo laughing (deci mai bine accepti prima varianta).