| IoanaShy a întrebat:

Buna! Am o intrebare destul de urgenta deoarece facultatea incepe pe 2 octombrie.
In momentul actual sunt studenta in anul 2, trec in anul 3 la Energetica la politehnica Bucuresti. As vrea sa ma transfer la FAIMA, tot in cadrul Politehnicii Bucuresti dar presupun ca procedura este aceeasi chiar daca as fi vrut sa ma transfer la inginerie electrica, robotica etc.
Stie cineva ce trebuie sa fac pentru a incepe peocesul de transfer? Daca trebuie sa dau admitere sau daca trebuie sa nu am restante la materiile comune intre cele doua facultati?
Am dat mail catre faima insa nu am primit raspuns (inca, dar probabil nici ca voi primi).
Am inteles ca materiile pe care eu nu le-am facut in acesti doi ani si care sunt in programa faima se trec automat ca refacere si trebuie sa le refac asa ca daca m-as muta abia in semestrul 2 o sa am foarte multe materii de recuperat in anul 4 si in cazul acesta ma gandeam la optiunea de a-mi ingheta un an pentru a incepe direct recuperarile in semestrul 1 dinanul 3.
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Furnicuta000 a răspuns:

Pai daca se aduna prea multe materii atunci nu prea are rost transferul pentru ca nu ai avea cand sa le refaci si in cel mai rau caz repeti un an. De ex nu ai cum sa te transferi de la facultatea de inginerie chimica la automatica si calculatoare (desi sunt in aceeasi universitate) pentru ca facultatile astea au maxim 3 materii in comun.
Cat despre restante, eu cand am citit regulamentul acum vreo 2-3 ani scria ca studentii trebuie sa fie integralisti pentru a se transfera. Nu stiu, mai citeste si tu o data regulamentul

7 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Intreaba la secretariat, ei cunosc raspunsurile.

| Violleta2022 a răspuns:

Din cate stiu eu, la facultate nu se fac transferuri ca la liceu sau scoala generala, dar daca s-a schimbat ceva in lege, trebuie sa te interesezi la facultatea ta.

| dullcat a răspuns: