| SANDREIH a întrebat:

Buna seara TPU,
Acum ceva vreme am postat prima mea intrebare aici si anume cu gandurile mele de suicide, din fericire nu ma mai gandesc la asta, doar ca ma simt dezamagit in legatura cu actualul loc de munca, ma simt neimplinit si doresc sa fac mai mult si am ciuda ca fostii colegi din facultate au posturi mai bine vazute si platite, eu au si avans ca au facut mate-info in liceu, eu vin de la stiintele-naturii, am terminat facultatea dar ma simt dezamagit ca in fiecare an sunt respins la marea majoritate a firmelor din orasul meu cu exceptia ultimii in care sunt acum, nu zic ca nu este firma buna, este buna, si vazuta dar eu doresc mai mult de atat, problema este ca nu stiu exact ce anume sa invat ca programator(si sunt si programator pe postul actual), ba sa invat java, ba c#, ba web, sunt total nedumerit si nu vreau sa sufar dupa deciziile mele dupa aia ca nu este bine ca nu se mai gaseste sau se cer dupa aia pretentii prea mari pentru cineva care este la inceput de drum.Ma simt gol cand vin acasa si fara chef de viata, fara vlaga sad

Daca aveti sfaturi, carti, surse de invatare, voi fi foarte recunoscator, problema e ca am si moralul scazut in perioada asta, urasc vremea de afara, ma refer la cerul gri, vremea deprimanta sad

Răspuns Câştigător
| TheAce a răspuns:

Buna. Ma bucur ca esti mai bine. Uite, nu stiu foarte multe despre programare, chiar daca in departamentul meu avem si 2 programatori de care raspund, dar pot sa iti spun ca orice limbaj nou de programare poate fi o oportunitate in plus, fie ca vorbim de MySQL, C Sharp etc etc. Ia-o ca pe un challenge: studieaza 1 ora pe zi, cand vii de la birou. Vei vedea cum, paradoxal, nici nu vei mai fi fara vlaga si cum iti va reveni cheful de viata. Trage tare si vei reusi. La urma urmei, esti deja pe drumul cel bun. A da, si nu te mai compara cu altii, e o greseala fatala. Incearca pur si simplu sa fii mai bun ca ieri. In fiecare zi.

5 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns: