| hmm134025 a întrebat:

Bună seara, utilizatori TPU. Sunt o elevă la liceu în clasa a 9-a, pe profilul științe sociale. De mică am admirat munca depusă de paramedicii SMURD, atenția și rapiditatea cu care-și efectuează munca. Am hotărât anul acesta, că vreau să devin un paramedic pe SMURD, însă, am câteva întrebări : 1. Am auzit că trebuie să dau la facultatea de pompieri, să mă angajez ca pompier la o stație de pompieri, iau cursul/cursurile de paramedic și mă angajez ca paramedic SMURD. E adevărat?
2. Trebuie să aplic la facultatea de ofiteri pompieri din cadrul academiei de poliție sau dau la academia de subofițeri din Prahova? Am înțeles că ieși pompier-inginer de la academie și nu mergi pe la intervenții.
3. Știu că admiterea la pompieri se dă la algebră și la fizică. La mate mai mișc ceva, dar la fizică în gimnazială am fost apă de plante. Credeți că dacă mă pregătesc la aceste două materii cu un an-doi înainte de admitere, reușesc să intru?

PS : La anul voi fi voluntară la SMURD, deci mă va ajuta să văd dacă mi se potrivește slujba, nu-i așa?



! NU VREAU DOCTOR PE AMBULANȚĂ, STRICT POMPIER PE SMURD!

Mulțumesc anticipat, o seară bună și un week-end bun să aveți!

1 răspuns:
| laSoledad a răspuns:

Esti pe drumul cel bun. Cel mai bine iti va raspunde un paramedic de pe SMURD. Cand vei avea sansa sa ajungi voluntar vei avea acces la o intreaga echipa de oameni din domeniu, deci le poti pune lor mai multe intrebari. Acum inca mai ai timp, important e sa inveti bine la liceu, sa prinzi bine materia din a noua, ca altfel iti va fi greu mai incolo.