anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a XII-a, la profil de filologie si nu stiu spre ce sa ma indrept mai departe, intr-un domeniu universitar. Ma simt oribil, iar in ultimele zile m-am gandit doar la viitor si la ce facultate sa aplic,insa nu sunt inclinata spre nimic anume straight face ma simt proasta si inutila. Vreau sa fac doua cursuri,unul de croitorie si altul de design vestimentar! Insa daca nu ai facultate, "nu esti la moda" si esti privit cu alti ochi! As vrea sa dau la Arte si Design, dar... nu mai fac desen de 2 ani,admiterea e foarte grea, nu am exercitiu la desen si asta ma va impiedeca sa trec examenul de admitere. Ce sfaturi imi dati? nu stiu ce sa fac pe viitor si asta ma duce mereu intr-o stare de melancolie sad va rog, ajutati-ma!

20 răspunsuri:
| kiv1990 a răspuns:

Asta nu e urit deloc, eu am facut
liceu cu profil umanist, fara multa info si mate, dar am mers la politehnica, si sa vezi sunt primul in grupa, cu toate ca cind am terminat liceul eram bou in ce priveste info

| lonewulf a răspuns:

Croitoria e o chestie buna. Asta ca vai nu ai facultate, esti proasta...Hmmm -iti spune unul cu 2 facultati: In tara asta daca nu esti pe IT/doctor/Avocat/Notar, te faci pe ea de facultate. Nu da nimeni 2 bani pe ce diploma ai tu.Invata ceva ce se cere pe piata muncii.

| anonim_4396 explică (pentru lonewulf):

Multumesc... si. mai simt inca cevastraight face ca daca nu o sa fac facultate nu o sa imi gasesc jumatatea... nu o sa gasesc baiatul pe care mi-l doresc eu. Si ca "el" o sa se uite mai mult la fete cu facultate.

| lonewulf a răspuns (pentru anonim_4396):

Fi serioasa! N-are treaba facultatea cu baiatul pe care il vrei tu. Pe pariu ca termini facultatea, si tu tot nu il gasesti pe Fat Frumos happy? Fiindca o sa creasca si prentetiile in mod nejustifica. Doar ai facultate, nu?tongue Vrei cel putin un directoras happy Atata timp cat esti cu picioarele pe pamant, baieti ok sunt pe toate drumurile. Doar sa ai ochi sa-i vezi.