| Hyukiiiii a întrebat:

Buna tuturor.
Am ajuns in pragul in care am terminat clasa a-XII-a.
Sunt aici deoarece am inceput sa am temeri referitoare la facultate.
Am auzit ca este destul de usor dar aruncând un ochi pe materii nu prea pare.
Vreau sa dau la ASE la facultatea de Business si Turism pe latura de Administrare a afacerilor in comert, turism,servicii,merceologie si managementul calitatii (fosta comert, cred).
As vrea sa stiu de la cei ce studiaza acolo cum merge, ce se intampla si ce presupune. Este dificil? Cum sunt profesorii?
Totusi daca faceti facultate ( dar nu pe aceea) as vrea sa stiu cum sta treaba cu sesiunea, cursul si seminar si in mare parte ce se intampla si cum.
Mai pe scurt vreau orice parere despre facultate, orice explicatie imi puteti da si mai ales despre facultatea pe care am mentionat-o mai sus.
Va dau si fundita.

1 răspuns:
| Lostlyric a răspuns:

Orice facultate este grea dacă îți dai interesul, dacă vrei să folosești cunoștințele acumulate în facultate, dacă ai aspirații mari după, dacă vrei să ai medii bune, dacă vrei să urmezi și celelalte forme de pregătire, nu doar licența.
Cursul este o prelegere ținută de profesorul de curs, de obicei durează doua ore, care vă introduce în noțiuni legate de materia respectivă. Studenții iși vor lua notițe sau note de curs. Materialul predat la curs se regăsește, de cele mai multe ori, și în manuale. Foarte rar se întâmplă ca un profesor să țină cont de prezența studentului la curs (de obicei, se anunță acest lucru în cursul introductiv) și, cei prezenți la curs sunt studenții care își doresc să înțeleagă mai bine anumite noțiuni.
Seminarul sau laboratorul este un curs de aprofundare al materiei. Acolo înveți și aprofundezi practic anumite noțiuni, prezinți proiecte, ți se vor da teste și evaluări preliminarii examenului. Seminarul este cu prezență obligatorie, pentru că majoritatea materialului prezentat și lucrat în seminarii nu se regăsește în manuale.