anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce părere aveți despre Facultatea de Farmacie Constanța?

Răspuns Câştigător
| InvatamProgramare a răspuns:

Despre Facultate nu stiu ce sa iti zic. Cert e ca am o prietena care a terminat aceasta Facultate si se descurca de minune. De fiecare data cand am avut nevoie de informatii legate despre anumite medicamente/substante le stia de parca le visa. happy
Acum nu stiu daca toti care ies de acolo sunt asa sau ea este un caz special.

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

O facultate ca orice alta, care nu vine cu loc de munca asigurat.
O termini spoi te angajezi unde gasesti de munca, ca nu se creeaza anual cate 500 de locuri noi de munca, cati studenti la farmacie termina.
Ia spune, cate farmacii ai in orasul tau?
Crezi ca toate farmaciile angajeaza farmacisti noi?

| WhiteLife a răspuns:

Nu știu cum e in Constanta, eu sunt studenta la Farmacie la Oradea și te încurajezi sa mergi mai departe cu aceasta decizie. E foarte frumos, dar e greu, e mult de învățat și de multe ori lumea nu apreciază tot efortul pe care îl depui. Te felicit pentru alegere happy Daca ai întrebări legate de școală îți îți pot răspunde, te ajut cu drag.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Atata timp cat este acreditata nu vad o problema. Plus ca farmacistii sunt foarte cautati. La fiecare colt de strada este cat o farmacie. Sunt peste tot, inghesuite. Plus ca daca esti farmacist licentiat mereu vei avea un statut mai bun si un salariu mai bun decat o persoana cu o postliceala de asistent de farmacie.
Merita daca iti place sa studiezi medicamentele si compozitiile lor. Sa-ti placa chimia. Stai mult in picioare dar asta ar fi singura mica problema pe care o pot gasi.

Întrebări similare