anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce sa fac sa-mi inving emotiile? M-am inscris la o scoala post liceala si la stagiu am foarte mari emotii? Imi impun sa nu tremur dar cand ajung la fapte imi tremura foarte tare mainile, mi-am facut si analize si nu am nimic.Va rog foarte mult sa-mi da-ti un sfat.Va multumesc.

4 răspunsuri:
| EUSIATIT a răspuns:

Sunt la farmacie medicamente care le poti lua. Daca doresti sa ti sp ce da mi mes pe privat nu pot sa ti sp aici

| mioara a răspuns:

Ia magneziu forte 1/zi timp de 50 de zile te vei simti bine de la primele pastile.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bea o berica inaintelaughing

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Stai putin de vorba cu tine, se spune ca propria noastra minte poate sa ne fie prieten sau dusman, depinde ce hranesti. Ia o foaie de hartie imparte-o in doua si scrie pe o parte de ce/cine ti-e frica si ce obtii si pe cealalta jumatate scrie ca nu-ti e frica si scrie ce obtii. puterea cuvantului scris e mai mare decat imaginatia ta. psihologii spun ca aproape 90% din temerile noastre nu se vor intampla niciodata. Si eu am fost o fire emotiva ( inca mai sunt in limitele normale) SI AM STAT SA MA GANDESC PINA M-AM SATURAT sa-mi fie frica mereu, pentru ca oboseam. Alt sfat; roga-ti un prieten sa-ti spuna care sunt calitatile tale si apoi gandeste-te cati oameni ar putea fi ca tine, ESTI UNIC, si apoi vreau sa-ti spun ca oamenilor nu le plac "oamenii perfecti", intotdeauna o pozna va induiosa pe oricine are suflet. Toate aceste emotii au radacina in copilarie, nu stiu la tine ce s-a intamplat, la mine a fost despartirea parintilor ( si toata copilaria m-am simtit ca o schiloada printre ceilalti copii, asta a dus la neincrederea in mine mai tarziu). Citeste daca gasesti biografia lui Lance Armstrong ( celebrul ciclist care a castigat consecutiv turul Frantei de 3 ori) pe mine m-a ajutat. Cu prietenie Corina