| XxKAMELIAxX a întrebat:

Cum e cu liceul Pedagogic din Bacau? Sa ma duc? Se merita? Ma poate ajuta cineva?

14 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Bininteles ca da, ca-i frumos postul de profesor, mai ales pentru o fata.

| Anonimaaaxgar a răspuns:

Bună! Eu sunt la un liceu pedagogic dar nu la Bacău. Nu îmi place deloc și îmi pare rău că am ales acest profil. Acum vreau să mă transfer. Profilul ăsta e pentru cei ce vor să lucreze ca educatoare sau învățătoare ceea ce mie mi se pare josnic. Am ajuns la profilul ăsta doar pentru că m-au obligat părinții. Alege orice alt profil, dar nu pedagogic! Îți spun din experiență.

| XxKAMELIAxX explică (pentru Anonimaaaxgar):

Dar dc nu-ti place acest profil? Imi poti spune cateva detalii despre acest profil?
-Cum sunt profesorii si cum decurg orele?
-Se invata la ceva mai mult decat la altceva? Se face practica la ceva?
Daca-mi poti da alte detalii? As vrea sa fiu profesoara de 5-8 si am auzit ca se da bac la M3-M4 si cum mie nu-mi place istoria am zis ca e ft bine..imi poti explica cum vine si cu asta?
Sunt clasa a opta si sunt nehotarata..nu-mi place nimic uman, real as zice doar ca nu-mi place fizica..chimia imi place doar ca ma pricep de nota 8..biologia imi place.Imi place profilul real doar ca nu sunt deloc buna la matematica..doar daca merg la prega..sunt de 6 la mate.

| Anonimaaaxgar a răspuns (pentru XxKAMELIAxX):