| Julienne a întrebat:

Domeniul - sanatate . Ce recomandati ? ( Farmacie, Medicina, Medicina Dentara, Asistenta Generala, etc ) Argum

7 răspunsuri:
| ir3al a răspuns:

Eu as alege medicina dentara.Pentru ca este ceva ce imi place (Vreau sa devin medic dentist).As alege aceasta meserie in primul rand pentru ca lucrezi singur, in cabinetul tau, cu ustensilele tale, fara a primi reprosuri si fara a suporta colegi nemultumiti de toata munca ta.Si in al doilea rand este o meserie foarte banoasa, care iti aduce multe beneficii mai ales daca stii sa o practici.In plus, ca medic dentist (sau orice alt medic)ai o pozitie in societate si esti foarte respectat.Deocamdata, nu sunt capabila de recomand ceva (sunt inca eleva)Bafta tie!

| Dana211 a răspuns:

Farmacie! Dupa 5 ani de facultate esti specilist, esti platit bine si daca stii cum sa te invarti in tipul facultatii poti avea loc de munca asigurat

| 7Mary7 a răspuns: