| JennyBerry a întrebat:

Facultatea de Stiinte ale Comunicarii si Relatii Publice? ce parere aveti despre aceasta facultate? credeti ca acrediteaza unui proaspat ex-student o cariera neidoielnica si precisa?
Enumarati, va rog, meseriile ce se succed dupa finalizarea cursurilor de 4 ani a facultatii in cauza.
Care este diferenta intre un student mediocru al acestei facultati si un student as? ar avea cel din urma un atu fortificat dupa terminarea facultatii, in asi contura pasii spre o cariera de succes? ce se intampla atunci cand viitorul student paseste incarcat de energie si talent, iar altul din obligatie si lejeritate? Talentul diferentiaza? Incercati va rog, pe cat puteti, sa-mi raspundeti fluent la toate aceste intrebari. Multumesc mult!
P. S: imi este foarte greu sa ma decid asupra unei facultati sad si din aceasta pricina va cer ajutorul!

6 răspunsuri:
| Bacemi a răspuns:

Sunt student in cadrul acestei facultati. Diferenta consta in faptul ca poti reusi doar daca stii ce vrei. Daca vrei doar sa ai o hartie faci facultatea degeaba. Daca ai cu adevarat o pasiune si vrei cu adevarat sa reusesti iti spun ca vei reusi. A fi un student as conteaza pentru ca ai nevoie sa fii informat si daca nu inveti nu poti reusi. Daca optezi pentru aceasta facultate poti ocupa functii in cadrul :

1. Mass - Media ( reporter, redactor, editor, etc. ),

2. Comunicare Sociala, respectiv

- Publicitate si Reclama ( copywriter, art director, designer masss media, brand manager, coordonator de campanii de imagine si electorale, media planner, etc. ) sau

- Servicii Sociale ( consilieri, cercetatori si asistenti de cercetare in stiintele sociale, functionari documente in invatamantul superior, etc)

- PR ( Relatii Publice ) cu functii precum : Agent PR, negociator in structuri manageriale, purtator de cuvant, consilier media, consilier politic, initiator evenimente Pr, etc. )

Iti pot da ca exemplu materiile mele de studiu din primul an :

Semestrul I