| alexaaa20 a întrebat:

Hello lume! happy
Cineva îmi poate povesti puțin despre liceu/ facultate acolo în România. Orice dorește el sa îmi spună.cât este de greu, ce este mai important să știi ca să poți reuși... cum sunt profesorii, orele de la cât la cât și ce materii poți avea; orice sfat sau tips happy Sunt într-o țară străină și aș vrea sa revin in România.
Va ascult cu drag

Răspuns Câştigător
| StrongHeart a răspuns:

Iti spun din experienta mea.La liceu deja ai o varsta mai mare si ai o oarecare libertate.Pana in liceu,imi dadeam interesul la scoala,nu eram olimpic,dar nici prostul clasei,dar invatam bine.
Ei,la liceu multi nu isi mai dau interesul asa tare si aici a fost si cazul meu. Apar foarte multe tentatii.
Poate ti se pare banal,dar e foarte important ce iti zic acum.
Ce sfat pot sa iti dau e sa nu te apuci de droguri sau de alcool,indiferent de cata presiune pun ceilalti pe tine.
Sigur,nu zice nimeni,mai iesi in oras,te mai distrezi,dar sa nu te apuci de mica de vicii care te distrug rau in timp.
Nu prea mi-a placut scoala,te forteaza sa inveti multe lucruri inutile ca mai tarziu sa devii un sclav al sistemului.
Trebuie sa stii din timp ca o sa cresti si viata nu o sa fie doar lapte si miere.O trebuiasca sa muncesti pentru bani si sistemul daca e cum e, o educatie tot iti trebuie sa obtii un job decent, macar liceul si bacalaureatul.
Oameni care acum iti sunt prieteni, in viitor poate iti vor fi, hai sa nu zic dusmani, dar poate o sa fii in competitie cu ei.Pentru ca tu sa iesi din multime si sa iti faci un viitor trebuie sa te lupti si unii care acum iti zambesc si se poarta frumos, poate maine iti vor pune piedici.Prieteni buni ajung dusmani de moarte.
Poate e o exagerare, dar in teorie e posibil, deci sa fii atenta. Unde-i iarba deasa, e plin de serpi.
Profesorii, aici depinde cum prinzi.Eu am avut si profi de la care nu intelegeam nimic si profi de care imi era drag sa ascult pentru ca aveau un fel de a fi si de a explica.