| MarthaGhost7894 a întrebat:

Hello! Sunt eleva in clasa a 11 a, la profilul stiinte ale naturii si nu stiu exact ce facultate sa continui. Ma gândeam sa ma duc la Facultatea de Farmacie, cum sunt pasionată de chimia organică. În plus, ca medic nu as putea face față fiindca imi e frica de cadavre. Ce părere aveți de facultatea de Farmacie? Merita cei 5 ani? Ai ce invata de-acolo?
As vrea păreri de la studentii/absolvenții de-acolo.

12 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

Sincer, decat farmacie mai bine te duci la Chimie industriala. Macar asa iesi inginer si gasesti ceva joburi prin fabrici cu salarii decente.

Sa faci farmacia la noi e o pierdere de vreme, atatia ani de studiu ca sa vinzi paracetamol, e ridicol.

| MarthaGhost7894 explică (pentru RoCkKiD):

Si cum e la chimie? E o facultate buna?

| RoCkKiD a răspuns (pentru MarthaGhost7894):

Cum am zis si mai sus, e mai practica.
Nu stiu ce intelegi tu printr-o facutlate buna.

| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns:

Cu farmacia nu prea faci mare lucru in tara. Nu avem industrie a medicamentelor, nu avem cercetare, asa ca singurele tale optiuni raman sa lucrezi intr-o farmacie (ceea ce nu cred ca iti va aduce o implinire nici sufleteasca, nici materiala, caci vei studia pe rupte 5 ani de facultate si 3-4 de rezidentiat ca sa te considere clientii si patronii o simpla vanzatoare) sau sa pleci din tara (ceea ce, din nou, nu e atat de simplu pentru ca trebuie sa cauti laboratoare care sa faca angajari, sa cunosti limba, sa stii unde o sa stai, eventual daca
ai avea niste apropiati plecati deja ti-ar putea fi mai usor).

Mai bine te indrepti spre medicina, exista si specializari in care n-ai de a face cu cadavre (totusi, omul e facut sa se adapteze, deci te obisnuiesti cu timpul si cu mortii), precum dermatologia, nutritia sau chiar ca medic de familie.

| MarthaGhost7894 explică (pentru NietzscheFrumosSiDesteptSunt):

Medic de laborator as putea? Trebuia sa fac facultatea de medicină, apoi rezidențiat