| Maya79 a întrebat:

Imi spuneti va rog, cam cat ia un profesor debutant sau un asistent medical debutant?
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| alina2k18 a răspuns:

Asistent medical debutant 2100-4000 [ fireste, depinde foarte mult de sectie + daca lucrezi si in weekend ] la stat. IN privat nu stiu.

21 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Alina a exagerat puțin, vorbim de debutant!
prof debutant fără ore suplimentare are 1900 la teșcherea.

| BlueDark a răspuns (pentru sierra1):

Ce vorbesti? 1900 de lei ajungi dupa ce iti iei definitivatul sau ceva...Sunt profesor, deci stiu cum e treaba la noi.

| sierra1 a răspuns (pentru BlueDark):

Adică ești debutant profule! (habar n-ai ce salariu ai)

| BlueDark a răspuns (pentru sierra1):

Acum ca am vechime in munca, gradele date, def luat si sunt titular pe post, am un salariu de 3800 lei in mana.
Am vorbit cu multi tineri de 24, 25 de ani, care abia s-au lansat in cariera... Unii au aproape salariul minim pe economie, asta fiindca n-au primit o incadrare prea buna si nici nu au catedra intreaga.
In veci n-ai sa gasesti director sa iti dea o catedra intreaga(aprox. 30 ore/saptamana) ca debutant!
Nu vorbi daca nu stii.Tu nu cred ca stii nici macar ce sunt alea examene de grad...

| BlueDark a răspuns (pentru sierra1):

Si chiar nu te uita dupa ce zic astia de la minister... Spun ca au crescut salariile.Pe naiba! Conform spuselor dnei Dancila si a mirabolantului ministru al educatiei ar trebui sa iau un salariu de 6000 de lei, deci dublu.

| sierra1 a răspuns (pentru BlueDark):

"director sa iti dea o catedra intreaga(aprox. 30 ore/saptamana)"
- ce vorbești? catedra întreagă = 18 ore/săpt (optșpe)

"nu cred ca stii nici macar ce sunt alea examene de grad"
- din nou, ce vorbești? Tu care pui asementea întrebări...
https://www.tpu.ro/......rost-asta/

" tineri de 24, 25 de ani,... au aproape salariul minim pe economie"