| MMORPG a întrebat:

Salu TPU, sunt elev in clasa a 8-a si dupa cum stiti mai e putin pana la examene. Vreau sa ma duc pe filologie( asa numai dau bacul din matematica) dupa ce termin cei 4 ani de liceu vreau sa ma inscriu la Academia Militara din Sibiu la Fortele Terestre ( media de admitere e undeva la 7 si daca nu dau bacul din mate o sa am media mai mare) si asa dupa 4 ani de academie ies Sublocotenent ( iar al admitere o sa dau teste doar la romana,istorie,engleza, pshilogie si proba spotriva). In comparatie cu scoala de subofiteri ies cu studi superioare. Si acum intrebarea este? Credeti ca e o alegere de viitor? Ce parare aveti?

Răspuns Câştigător
| Smileforme40 a răspuns:

Armata o sa fie mereu de viitor.Filologia este intr-adevar un profil mai usor.Si acum dupa ce am terminat liceul ma gandesc ca as fi putut opta pentru filologie, sa nu mai am batai de cap cu matematica.Dar asta e, totul e bine cand se termina cu bine.Succes in ceea ce vei face!

5 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Sa zicem ca alegerea e buna. Numai ca ar trebui sa iei putin lucrurile pas cu pas. Ai putea sa incepi prin a scrie corect romaneste (greseli ca cele pe care le faci tu sunt inadmisibile la filologie). Intra mai intai la liceu si abia apoi, in cei 4 ani, gandeste-te la ce vrei sa faci mai departe.
Din experienta mea, stiu ca, foarte rar, optiunile de la 14-15 ani mai coincid cu cele de la 18-19.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Care e speranta de viata in armata? apai frtioare, trebuie sa ai o directie si un tel in viata.conteaza parerea cuiva? urmeaza-ti setea.asta e important.

| Mwha a răspuns:

Da, este buna. Daca nu-ti place matematica si esti bun la sport, e chiar cea mai potrivita alegere.

| Timeea2001 a răspuns:

Este una chiar buna.Iti va oferi un viitor bun si frumos.Filologia este un profil mai usor.Te asigur ca ai facut cea mai buna alegere, fiindca filologia este un profil bun si totodata usor.

| rikimaru95 a răspuns: