| Lester23 a întrebat:

Salut. Momentan sunt student la o facultate de informatica (e privata si acreditata) insa mai am un an si o termin. Merita sa imi intrerup studiile curente si sa candidez la academia de politie din Bucuresti?

Răspuns Câştigător
| cristimihailov a răspuns:

Cred ca depinde de tine doar.

Pune in balanta: te trezesti in timpul saptamanii, intrii cand ai chef, bagi 8 ore direct sau cu cate intreruperi vrei tu, intre timp mai dai o raita pe Facebook, Instagram sau pe unde mai bantui tu, continui sa lucrezi. Pauza de masa este in functie cam de cat ai nevoie, la bunul simt insa. Cam asta te-ar astepta dupa o facultate de IT.


Daca insa, nu te lasa in pace dorul de actiune, gandeste-te la frumoasele ture de noapte, cand doar tu, drogatii si betivii mai bantuiti orasul, incercarea de a gasi hotii, frigul iarna, ploaia primavara si toamna, faptul ca daca mai vine vreo pandemie o sa stai si o sa alergi cu masca pe fata, etc.

Unii chiar isi doresc o viata sa ii bata vantul in fata, altii vor sa se scoale cu cafeaua in mana si sa lucreze remote oriunde in lume, pe bani mai multi in general.

E doar alegerea ta.
Succes. Sper sa nu regreti oricare alegere ai face.

8 răspunsuri:
| Nirvanaaa a răspuns:

Pai le poți face in paralel. Ca oricum pe cea de informatica ai plătit-o, deci la academia de poliție poți beneficia de un loc bugetat. Și sunt mulți care fac doua facultăți impreuna. Deși dacă totuși vrei sa te lași de ea, așteaptă pana te vezi admis la academie, nu retrage dosarul de pe acum.

| mi25 a răspuns:

Trebuie sa te interesezi direct la Aademia de politie, deoarece, odata inrolat intr-o institutie militara nu o poti parasi cum vrei, decat cu aprobarea comandantului.
Din cate stiu, pe timpul scolarizarii militare nu ai voie sa urmezi o alta forma de invatamant.

| mi25 a răspuns:

Eu iti recomand sa termini facultatea si apoi sa dai la Academia de politie, daca nu gasesti locuri pentru incadrare pe filiera directa, direct din viata civila.