| Harys_Haris_1990 a întrebat:

Salut.Sunt student la ubb mate info si este perioada internship-urilor.Am 2 oferte pana acum de la Bosch si de la Evozon.Ambele fiind firme mari in domeniul it. Dupa ce criteriu ar trebui sa fac selectia sau daca este cineva care a fost la vreuna si poate sa imi dea un sfat as aprecia. Dau funda!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Dintrebare a răspuns:

Buna, din cate am auzit, la Evozon sunt salarii un pic mai mari, iar mediul de lucru e fain. La Bosch ar fi o idee sa lucrezi daca pe viitor iti doresti sa te muti alta tara, exista posibilitatea relocarii si ei te ajuta in sensul asta. De asemenea, cu cat compania este mai mare, cu atat regulile sunt mai stricte (inclusiv discutarea salariilor se face mai greoi). Firmele astea mari au grile stricte de salarizare care nu se incalca (ma refer la angajatii normali, nu la sefi). Acum cel mai mult depinde de tine ce asteptari ai si numai tu stii cum sa iti stabileti criteriile personale. Oricum, daca ai oferta de la ambii, cel mai important este sa discuti si sa vezi ce iti propun concret. Tu gandeste-te de dinainte ce intrebari ai si ce vrei sa afli. Ce munca presupune sa faci, ce facilitati iti ofera, posibilitati de avansare in caz ca te dovedesti a fi competent si asa mai departe. Incearca sa nu te iei dupa experientele celor care au pozitii de conducere. Sefii o duc bine intotdeauna, indiferent de firma

1 răspuns:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Https://www.evozon.com/software-development-company-romania
https://tradingeconomics.com/bos:in:market-capitalization
Dacă te uiți la al doilea link, vezi că Bosch are o capitalizare de piață de 377 miliarde în trimestrul 4 2020. Astfel potențialul unei cariere este mult mai mare, decât la Evozon, o firmă de IT înființată în 2005.
Mai am informații interne despre cum își tratează Bosch angajații.