anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Sunt un elev de clasa a XI-a La profil real.
De la început am incercat sa tin pasul cu toate materiile pe care le consider importante(romana, mate, chimie, bio, info si fizica)
Este destul de dificil, deoarece toate aceste stiinte necesita foarte mult timp, iar eu stau foarte prost la acest capitol(va intrebati cum e posibil ca un adolescent sa nu aiba timp), stiu, absurd dar situația mea este mai complicată. Părinții sunt divorțati, iar mama tine singura o familie cu un mic magazin pe care l-a deschis. Ajutor din partea tatei nu am, iar toata greutatea se află pe umerii mamei. In fiecare zi trebuie sa o înlocuiesc sa mai faca de mâncare etc etc. așadar o zi normală din viata mea arata In felul urmator; 6:30-14:00 liceu, La ora 16 ajung acasa deoarece fac naveta, iar de la 16 Pana la 8 seara stau in locul mamei, așadar mai am timp de un dus si maine de la capăt..., o rutina obositoare sincer, dar asta este situatia)
As dori sfaturi, vreau sa pot sa produc cat mai repede, si nu stiu pe ce sa ma axez si ce sa învăț.
Romana si matematica le voi invata pentru bac, bineinteles, dar ce sa aleg intre partea de real si partea bio- chimie.
Eu de mic voiam pe medicina, Sunt facut pentru asa ceva, însa nu sunt singur ca mama isi va permite asta, asa ca ma gândeam ca as putea produce devreme ca programator...
Ce sa aleg? Ce sa învăț? Cu care pot produce mai repede, în asa fel încât să îmi ajut mama si sa imi îndrept situatia?
Multumesc pentru atentie si scuze daca v am plictisit!

2 răspunsuri:
| johnnny123 a răspuns:

Dacă vrei să ajungi mai repede pe salariu, IT-ul este varianta mai bună. Din simplul motiv că în domeniul IT dacă ești priceput poți lucra chiar și înainte de a avea o diploma. Ceea ce în domeniul medicinei este imposibil.

Dar dacă simți că ești făcut pentru medicină, atunci trebuie să faci asta, cu toate sacrificiile de rigoare.

anonim_4396
| anonim_4396 explică: