| GabiBucur1991 a întrebat:


Intreb :

Care este facultatea ideala pentru a ajunge Game Developer? As vrea pe viitor sa fac o facultate, sa invat meserie pana ajung in stadiul de Senior ( 10 ani experienta ) mai apoi sa-mi deschid o companie proprie de game developing ( Sunt doar niste idei proprii ). Dar pana atunci, raspundeti-mi la aceasta intrebare.
Si inca una : Pot ajunge Game Developer daca fac facultatea de automatica si calculatoare?

Răspuns Câştigător
| Bogdanovici24 a răspuns:

Nu e batut in cuie ca la facultatea X vei ajunge Game Developer.Eu sunt student la AC dar nu inseamna ca nu pot sa devin Game Developer, tine si de ambitia ta de a studia individual si de pasiune.Un lucru e cert, trebuie sa stii programare.La o universitate cu profil informatica ai cele mai mari sanse sa devii Game Developer.Dar din nou, ma repet, nu e batut in cuie ca de la facultatea X vei ajunge game developer, e vorba si de munca individuala.Succes!

2 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Trebuie sa stii matematica si programare. facultatea cea mai potrivita ar fi cea de informatica pentru ca se axeaza exclusiv pe software, asta nu inseamna ca la AC nu ai face treaba buna

| WaterDrop a răspuns:

Poti ajunge Game Developer cu orice facultate daca stii programare.