| Manyah a întrebat:

Sunt elev in clasa a 12-a si vreau sa-mi continui studiile in Franta. Ce informatii imi puteti da? Nu vreau site-uri de mana a doua, vreau informatii concrete, la subiect despre toate aspectele!

3 răspunsuri:
| Anca95 a răspuns:

Buna! In primul rand trebuie sa iei Bacullaughing. Pentru a fi acceptat stiam ca ai nevoie de un certificat care atesta faptul ca stii sa vorbesti franceza. Poti studia doar cu DELF B2:p

| N0xEterniS a răspuns:

Eu studiez in Franta de 2 ani si ceva. Acum este al treilea an pentru mine la scoala, sunt in Terminale.
Cand am ajuns nu stiam sa vorbesc franceza si am dat un test in limba romana pe care l-am trecut. Continea matematica si un text cu intrebari. Credeam ca testul o sa fie in franceza, dar era tot, in limba romana.
Dupa ce m-au admis, am trecut in 2FLS, unde timp de 1 an, am invatat franceza, cu o profa specializata in chestia asta. Am fost maxim 14-15 in clasa. Am inceput mai tarziu ca ceilalti, care erau la scoala normala cu vreo 2 saptamani.
Prima si prima data am fost 12 sau 13 din diferite tari, dupa care ni s-au mai alaturat prin octombrie 2 rusi, prin noiembrie un portughez, a mai plecat o albaneza, etc laughing
Daca vorbesti deja franceza, dar nu doar asa, Bonjour, ca va, salut, vreau sa zic un nivel C1, poate C2 ai putea probabil sa treci direct cu ceilalti.
Cum tu dai bacu anul' asta, nu stiu sigur daca bacu din Romania trebuie ''tradus'' intr-un bac francez, ai mai avea sa faci ori +3 ani, ori +5 ( +7; +12 pentru medic parca ). Zic de tradus pentru ca o rusoaica era cu noi si ea avea bacul, dar trebuia tradus, probabil pentru ca nu Rusia nu e in UE.
In clasa asta 2FLS, adica sa te invete franceza, nu-i primeste pe cei mai mari de 18 ani. Eu aveam 17, mai aveau si altii 17, iar restul 16. Parca o fata avea 19, dar daca nu ma insel o fi avand rezultate foarte bune la teste + dosarul ei cu care a venit.