| TPULion a întrebat:

Sunt foarte paralel legat de facultati, spre exemplu doresc sa intru la facultatea de limbi straine din Bucuresti (cu directia catre engleza [evident] si spaniola). Insa nu prea stiu bine cum stau treburile, cand si ce e de depus, cum se intra, dupa media liceului cu tot cu bacalaureat, dupa un anumit examen, se intra la stat? De asemenea imi place si geografia dar nu cred ca vreo facultate legata de geografie ma va ajuta in viata, ma mai gandeam la facultatea de comunicatii si relatii publice, dar nici in aceasta nu vad asa un viitor placut. Legat de facultatea de limbi straine, engleza o stiu undeva la 8/10, cat despre gramatica undeva la 7/10, spaniola nu o cunosc deloc, insa este o limba pe care doresc sa o invat.

Răspuns Câştigător
| SandraEve a răspuns:

Buna. Sunt studenta pe Rusa-Suedeza. Ideea e ca admiterea dupa media de la bac este extrem, extrem de stricta. Gandeste te ca anul trecut, cu media 9, 75 erai la taxa. Plus ca mai noi, ministrul e decis sa mai ia niste locuri din cele de la buget. Examenul de admitere este si el destul de greut, dar daca zici ca te descurci...foarte bine. Incearca. E bine ca stii engleza. In primul an, primul semestru ti se va preda si vei fi evaluat in engleza, ca mai apoi in limba pe care o studiezi
Multa bafta!

0 răspunsuri: