| Daniel334 a întrebat:

Salut TPU, sunt student si acum pe timp de vara vreau sa ma angajez, am fost la fan courier in depozit pe post de manipulant marfa, le-am spus ca acum am terminat liceul si m-a intrebat daca doresc sa continui mai departe cu studiile(eu fiind deja in anul 2 la facultate) le-am spus ca nu, stiind ca daca le voi spune ca doresc sa lucrez pana in octombrie nu ma mai vor angaja, intrebarea mea e alta, de exemplu daca eu muncesc 2 luni, din iulie pana in septembrie si dupa nu mai merg deloc, ce se intampla? Adica in septembrie dupa ce primesc banii sa nu mai merg sau sa imi dau demisia? Se poate? Tin sa mentionez ca ar fi primul meu job. Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| MrSpooky a răspuns:

Am invatat un lucru cand vine vorba de angajari : Nu fi marlan, mereu lasa loc de buna ziua.
Niciodata nu stii daca o sa fii nevoit sa te reintorci la ei, deci nu pleca pur si simplu pentru ca asta o sa faca probleme patronului, ci inventeaza si tu o scuza mai plauzibila ca sa nu se supere oamenii pe tine, dar sa iesi si tu cu fata curata.
Spre exemplu, spune-le ca desi initial nu ai vrut sa continui facultatea, ai ajuns la dispute cu parintii, dorinta lor fiind sa termini facultatea si ca iti ceri mii de scuze pentru faptul ca le-ai incurcat programu. Crede-ma ca patronul te v-a reprimi cu drag daca o sa mai fie vreodata sa te intorci la ei.

P.S: Sa faci pe cat posibil sa vorbesti cu patronul intre 4 ochi, din vechile mele experiente, este mult mai intelegator un patron cand nu are alti angajati de fata.

4 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Adica in septembrie dupa ce primesc banii sa nu mai merg, sau sa imi dau demisia? Să îi anunți verbal că nu mai mergi.

| dinaprilie a răspuns:

Da-ti demisia.

| BabaOarba a răspuns: