| Anonimbb1 a întrebat:

Vreau sa stiu in lucru, dacă eu sunt in Anglia și voi da la un liceul in care poți avea meseria de polițist, dupa ce termin școala și facultatea vreau sa ma duc in America pot sa lucrez ca și polițist in acel stat? Ma refer dacă pot avea școala in Anglia și sa fac meseria in America... ps:nu știu ce categorie trebuie sa aleg

Răspuns Câştigător
| SkyPilot a răspuns:

In USA cerintele pentru a fi politist depind de la stat la stat. De obicei nu iti trebuie o scoala anume, dar se cere o "college diploma" cel putin, nu conteaza domeniul. Daca ai fost militar sau politist in alta parte ai un avantaj.
Iti pun un link catre Vancouver Police Department din Vancouver, BC, Canada ca sa iti faci o idee. Cerintele sunt similare peste tot.
http://joinvpd.ca/police-officers/
Atentie, astia sunt politistii locali. Pentru "mounties" (RCMP, aia in rosu) cerintele sunt mai stricte, iar salariile sunt mult mai mici decat pentru politia locala. Ironia este ca si VPD sunt tot "mounties" contractati de autoritatea provinciala si care lucreaza sub alta palarie.

11 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

In primul rand, liceul nu te duce la meseria de politist!
Dupa terminarea liceului iti alegi profilul si faci o facultate sau academie, ca sa ajungi ce doresti.
Daca nu esti cetatean UK nu pot sa profesezi acolo, fiind nevoit sa te introci in tara.
Cat despre America, cam acelasi lucru, nu poti profesa ca politist deoarece nu esti cetatean american.

Răspuns utilizator avertizat
| Anonimbb1 explică (pentru SkyPilot):

Pai uite eu dacă termin aici și facultatea când voi ajunge acolo va trebui sa mai fac cursuri?

| Anonimbb1 explică (pentru Violleta2022):

Cum este asta? laughing))) Sunt persoane care sunt aici in Anglia profesori polițiști, și tu îmi spui ca trebuie sa ma întorc in România laughing))

| Anonimbb1 explică (pentru Violleta2022):