| ioanaax a întrebat:

Stie cineva sa imi spuna, concret va rog, cum pot sa devin invatatoare? Sunt studenta in ultimul an la Univ Spiru Haret, limbi straine ( cursuri de zi). Am urmat un liceu teoretic, cu profil real ( mate fizica). Imi doresc f mult sa predau in invatamantul primar, insa nu stiu ce studii ar trebui sa am, ce examene sa dau pentru titularizare, unde se dau examenele, etc, etc? Am cautat pe internet, insa sunt f confuza. Unii spun ca oricum liceul pedagogic nu mai exista, altii ca trebuie urmate cursurile Facultatii de Pedagogie ( sau ceva de genul acesta, nu stiu daca am inteles bine), altii ca e ok cu orice facultate, atat timp cat se absolva modulul pedagogic al facultatii respective. Am mare nevoie de lamuriri!
Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| Sorinella20 a răspuns:

Uite, eu sunt studenta in anul II la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii Bucuresti, la Departamentul pentru Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar. Ca sa poti fi invatator este suficient bacalaureatul, insa vei fi necalificata, iar fiind studenta la o alta facultate decat cea specializata pe invatamantul primar, asemenea, poti lucra in invatamant ca necalificat - suplinitor. Nu este suficient modulul pedagogic pe care il faceti voi, este nevoie si de alte cursuri de specializare si, crede-ma, sunt numeroase, asta daca vrei sa fi titulara. Intereseaza-te la un inspectorat, ei iti vor da toate detaliile. Te pup si daca asta iti doresti, asta sa faci! E minunat sa lucrezi cu copiii si sa traiesti printre ei! Felicitari pentru dorinta ta!

4 răspunsuri:
| emaema a răspuns: