| Andreea_Brandus_1995 a întrebat:

Vă rog cine vede asta pe cât posibil să nu o ignore, doresc un raspuns cât mai serios. Nu stiu ce sa fac cu viața mea. Sunt studentă în anul 2 la Drept, UAIC. La începutul semestrului 2, în februarie, am făcut întrerupere din cauza unor probleme (nu intru în detalii aici). Sunt la frecvență redusa, fiindcă nu am intrat la zi, anul trecut am incercat sa mai dau o data testarea pentru a trece la zi, însă nu am reușit, deși eram pe aproape. În iulie am să mai dau o data testarea, daca se mai dă, am auzit că e posibil sa se între pe baza de dosar. Și dacă nu intru la zi va fi vai de viața mea, părinții mi-au zis că nu o să mă mai întrețină așa. Totuși, mă gândesc, daca voi continua cu Dreptul la frecvență redusă, ar fi o idee bună să mai fac si o altă facultate la zi(mă gândesc la Știinte politice, ASE etc)?

22 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Daca tu nu esti capabila sa faci 1 facultate, odata ce consideri ca s-ar putea sa nu treci, la ce te mai gandesti sa mai faci inca una?
Poate ar fi cazul sa te gandesti la ceva mai simplu pentru tine, fara facultate, care nu te solicita atat de mult. Poate o postliceala, unde ai o sansa sa-ti gasesti de munca, mult mai usor si repede.
Cu o facultate de drept nu faci nimic, stai acasa si te uiti la diploma, pentru ca facultatea nu vine cu loc de munca asigurat si sanse sa lucrezi in domeniu sunt mici spre deloc.

| Andreea_Brandus_1995 explică (pentru Violleta2022):

Ma refeream să trec la zi(adică formă de învățământ zi), nicidecum nu ma refeream la faptul că nu voi trece anul.

| Violleta2022 a răspuns (pentru Andreea_Brandus_1995):

De fapt, chiar tu ai spus ca-ti este foarte greu sa intrii la zi, deci incapabila sa inveti si sa poti sustine un simplu examen, dar te vezi in stare sa faci 2 facultati... asa mie-mi suna a inconstienta.