| Alexa_5049 a întrebat:

Sunt noua si am o intrebare ce ma macina de ceva vreme.Tocmai am terminat clasa a 8-a si de acum ma indrept spre liceu.Prima mea optiune ar fi Colegiul National Emil Racovita din Iasi...insa am dubii...majoritatea imi spun ca acolo e foarte strict si ca nu prea ai libertate.
Daca este cineva de la acest liceu sau cunoaste situatia acolo, va rog sa-mi spune-ti si mie cam cum sunt profesorii, elevii...si cum e viata in acel liceu.
Multumesc mult!

Răspuns Câştigător
| VacaVacuta a răspuns:

"Colegiul National "Emil Racovita" Iasi este o scoala exceptionala. Profesorii foarte pregatiti si elevii dornici de cunoastere fac echipa buna an de an, si asta se vede prin calitatea procesului educativ si prin rezultatele obtinute de colegiu. Este locul unde multi si-au imbogatit experienta si au devenit mai intelepti. Eu sunt printre ei. Folosind o terminologie istorica l-as numi "bastion al invatamantului de calitate". In acest colegiu merita, din toate punctele de vedere, sa vii." Nu sunt din Iasi, dar am un prieten din acest oras care a invatat acolo si care mi-a povestit colectivul.

4 răspunsuri:
| meioana a răspuns:

Daca vrei sa inveti carte du-te acolo daca vrei sa inveti scoala vietii du-te in bularga
mai rau ca la Colegiul Economic Adm Iasi nu este nicaieri...
... te sfatuiesc sa te duci acolo

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E un liceu, nu o inchisoare. Ce libertate vrei sa ai? Sa chiulesti fara probleme? Nu este o "optiune" buna. Corect este sa scrii optiune. Si nu te mai macina atat. Vrei sa inveti sau sa ai o diploma scoasa din punga cu surprize?

| Alexa_5049 explică:

Va multumesc pentru raspunsuri
si rozel sry pentru greseala mi se mai intampla cand ma grabesc si nu e vorba de chiulit ca nu e sportul meu preferat ci despre cat de stricti pot fi profesorii
, winter dupa tot ce ai spus acum nu mai am atatea nedumeriri, insa acum sper sa intru
mersi moooolt

| roxanne_7691 a răspuns: