| BTD895 a întrebat:

Bună, TPU!
As fi preferat sa existe o lista mai diversificată de categorii, pentru ca ceea ce urmează sa postez, nu se încadrează totalmente în cea aleasă. O las totuși aici pentru ca, de fapt, am nevoie de un sfat, iar tuturor va mulțumesc anticipat.
Sunt studenta, cu frecventa la zi, la doua universități din diferite zone (e posibil datorita unui program special). În timp ce eram la liceu, am avut rezultate bune, incluzând premii luate la nivel județean și național. Nu mă laud, nu-mi place, o zic doar cu scopul sa puteți formula o conluzie la final, în baza la ceea ce voi scrie...
Am 21 de ani și, totuși, nu am idee ce mi se întâmplă. Totul a început acum 2 ani, când am realizat ca, după o discuție de o durata de cel mult 5 minute cu o persoana pe care pentru prima data o vedeam, aveam sa îi uit numele, ba chiar și sa nu o mai recunosc în următoarea zi, fapt ce e valabil și în prezent. Oricât de mult nu as încerca să mă concentrez pe careva lucruri, nu pot. E ca și cum as avea un "vid" implantat pe creier... Uit extraordinar de repede. Mi se întâmplă din ce în ce mai des sa ajung în anumite locuri, neștiind ce caut de fapt acolo. Capacitatea de autoconcentrare e din ce în ce mai slaba. Problema e ca îmi dau seama de greșeala realizată, uneori, imediat în clipa următoare când nu mai poate fi schimbat nimic. Sau cei din jurul meu ar putea sa îmi explice ca ar fi fost o alta metoda rezonabila și mult mai eficienta, eu - neînțelegându-i. E ca și cum refuz sa îi înțeleg și nu pot controla lucrurile date. Nu mă pot controla pe mine. Dacă până acum 2 luni reușeam sa fiu calma în orice situație tensionata, deja acest fapt nu mai e vlabil. De asemenea, nu îmi pot controla cuvintele.
Mereu am preferat sa mă descurc sigura cu totul, însă acum, pentru prima data spunând cuiva despre această stare, am nevoie de ajutor. Simt cum înnebunesc pe zi ce trece... Va sunt recunoscătoare pentru orice sfat, părere, încurajare sau critica dura.