| Dan a întrebat:

Cand ati dat ultima data alimente unor oameni saraci? Eu am dat alimente mai multor oameni saraci saptamana trecuta. Voi ati facut acest gest nobil?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Oamenii saraci nu sunt neaparat si cersetori. Ei sunt vecinii nostri sau a prietenilor nostri, sunt batranii care isi cumpara 2 cartofi din piata si nu le ajung banii nici pentru atat, sunt batranii singuri care nu ies din casa pentru ca nu pot si nici nu au bani pentru a-si cumpara ceva. Pe ei sa ii ajutam. Cred ca intrebarea lui Cadariu, a fost de fapt un indemn asa cum se practica pe TPU: "cine stie/face.../ hai sa facem/spunem... Incep eu"!
Si, intr-adevar este un gest nobil sa dai de mancare unora care nu au.

24 răspunsuri:
| Flav a răspuns:

N-am dat fiindca nu ''sed'' pe banii mei, inca sunt student si nu-mi permit astfel de gesturi.
Totusi, buna remarca lui HepHap. Daca as da, as face-o in primul rand pentru. mine, si nu pentru a expune celorlalti acest lucru.

cami
| cami a răspuns:

Nu trebuie sa fiti toti asa deranjati. Uite, poate ca eu la randu-mi il intrebam : Dar tu? (si raspunsul il gasesc in intrebare).
Si cand a spus "gest nobil", nu cred ca s-a referit neaparat la fapta lui. Asa ca inainte, doriti-va sa cunoste-ti omul intai, si dupa, sariti ca lupii.

daniela
| daniela a răspuns:

Duminica

HepHap
| HepHap a răspuns:

Si esti si foarte modest, Cadariu! Intrebarea era cu adevarat "nobila" daca te opreai dupa primul enunt.

HepHap
| HepHap a răspuns:

Cami, intreaba si ti se va raspunde!

Nu raspunde ca poate vei fi intrebat!

| Cryssy a răspuns:

Acum cateva luni, cred...

| Dan explică:

Acum se vede cine are dreptate din raspunsurile voastre.Multumesc.

| MisterKat a răspuns:

Cred ca acum un an, de Craciun, i-am dat la un copil niste bomboane.
Am mai dat si sandvisuri, am dat de mai multe ori incat nu imi amintesc.