Sa am o casa cu spatiu, cu gradina si sa nu ma afund in lucru toata ziua. Partea cu jobul e rezolvata in mare parte (daca si salariul ar fi mai mare, ar fi perfect), casa inca nu am... Dar e timp. "Sunt tanar, doamna, tanar!"
Eu am vrut sa ajung fotbalist.si puteam chiar la o varsta foarte frageda deoarece la 10 ani am primit o oferta de la css alexandria dar nu m-a lasat tata deoarece nu puteam sa invat trebuia sa fac naveta zi de zi cate 50 de km. oricum a 12 ani si pot sa devin.
Visul meu a fost sa devin avocata.sa am o familie frumoasa si o fetita superba cu ochii albastri si parul blond si carliontat :X... pot spune cu mana pe inima ca cel mai frumos vis al meu este realizat :X am o fetita superba cu ochisorii albastri si parul blond carliontat ...ca o papusica
care este viata mea si tot ce puteam realiza mai frumos pe aceasta lume... ce poate fi mai frumos?! cat despre cariera pot spune ca este indeplinita pe jumatate.lucrez ca secretara-asistenta la un barou, un serviciu destul de bun si care il fac cu mare drag. ceea ce imi doresc acum de la viata este sa am fetita sanatoasa sa creasca mare, desteapta si frumoasa...sa fiu si eu sanatoasa pentru ai oferii toata dragostea, educatia si grija de care are nevoie, sa ii pot face un viitor frumos si o viata plina de bucurii (cel putin atata timp cat va fi sub aripa mea) si nu in ultimul rand sa am parintii fratii si toti cei la care tin sanatosi!
Cand eram mica nu ma gandeam la chestii de viitor... vroiam sa "ma fac" vedeta
...de mult visam sa stiu canta la chitara si sa'mi fac o formatie care sa ajunga foarte cunoscuta
... vreo 2 ani am tot visat(eu cu prietena mea cea mai buna)...ne imaginam cum ar fi aia si aia da niciodata nu puneam in practica... apoi m-am decis ca trebuie sa invat sa cant la chitara...si uite ca am invatat...si uite ca a aparut si sansa de a avea o formatie de fete(vroiam sa fie exclusiv fete
)... a fost bine pana am avut niste conflicte cu baterista