| angel6lust a întrebat:

Doar eu îmi doresc să fi învățat mai mult la școală? Eu în loc să învăț jucam Cruce și mi-i ciudă rău pe acest lucru. Majoritatea colegilor mei din 1-8 au ajuns șpăgari (medici) și IT-iști iar ei toți au făcut real chiar și pe la Gojdu, dar eu am fost la uman la filo și am luat notă mică la examen. No, deci cum de ei or putut și eu nu? Am și eu ceva serviciu unde mă plătește bine dar nu mă respectă în pana mea nimeni în societate, și nu îmi place, lucrez doar pentru bani, or trebuie să ne și placă deoarece în pana mea de la 20 până la vreo 65 ani vom tot munci.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu nu regret. Nu cred ca merita stresul ala. Am prieteni care s-au chinuit si au reusit (sunt ingineri, IT-isti, sefi pe colo-colo, etc). Psihic i-a cam afectat toceala.
Oamenii "simpli", sunt mult mai stabili dpdv psihic.
Iar referitor la viitor, fara studii importante, te muti dintr-un domeniu intr-altul si alegi dupa confort, nevoia de bani sau locatie.
Adica eu daca vreau la mare, imi dau demisia din fabrica si plec 3 luni in Olanda, ca acolo ma angajez in 5 minute si ajung aproape de oriunde la o plaja, in 20-60 minute, cu bicicleta agentiei.
Acum 5 ani lucram in horeca, acum 2 ani in constructii intr-o tara nordica, acum in industria alimentara, acasa. Si pe langa, am o meserie pe care o consolidez de prin 2008.
Daca faceam facultate, n-aveam timp de atatea experiente, si cu siguranta nu ma abateam de la drum/nu pierdeam vremea cu joburi irelevante pentru CV.

In plus, daca te uiti in zona antreprenorilor si a oamenilor de afaceri, cred ca mai bine de jumatate sunt oameni cu studii medii, sau cel putin asa erau cand au debutat in afaceri.
Nu zic ca e mai buna viata fara studii (nu cred ca este), doar ca nu schimba planurile radical, nici in bine, nici in rau. Posibilitati ai din ambele situatii, iar personal consider ca fara studii esti mult mai relaxat.

6 răspunsuri:
| Solane a răspuns: