anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Este adevarat ca cei care au dat foc in piata unirii sunt "elevii de la scoala de politie?"Adica eu asa cred... Voi ce credeti?

6 răspunsuri:
| MMihai a răspuns:

Este greu de precizat din exterior, cine au fost ăia.

Un lucru este clar, că erau persoane care puteau arunca la distanțe destul de mari niște pietre destul de grele.

Un om obișnuit nu este capabil de asemenea performanțe!

Cred că erau persoane cu o condiție fizică, cu mult peste medie.

Încearcă tu să arunci pietre similare la distanță și nu vei reuși performanțele ălora.

Ce persoane sunt capabile de asemenea treburi este de analizat!

Ce au ars ei, conținutul unor coșuri de gunoi.

Cei care au vandalizat magazinul de telefoane mobile, erau borfași aiurea.

Nu știu exact cum era cu acel chioșc de ziare, dar cu o cutie de chibrituri sau cu niște brichete normale, nu incendiezi foarte ușor niște plastice.

După ce îți cumperi niște suc sau apă minerală încearcă tu cu chibrituri sau cu o brichetă obișnuită să aprinzi ambalajul gol.

Un chioșc de ziare este din alte plastice, dar incendierea unui asemenea obiect cu chibrituri necesită un timp fizic destul de mare.

Am înțeles că "huliganii ", au incendiat mobilierul stradal, respectiv, băncuțele din plastic sau din lemn din sectorul 4!

Ce om zdravăn la cap, face așa ceva, și în ce scop?

La conferința de presă, primarul Oprescu, nu pricepea de ce să furi un stop stradal care arată verde, roșu și galben-portocaliu că nu ai ce să faci cu așa ceva acasă?!

| MMihai a răspuns:

Poate nu am priceput eu ce a fost cu acele semafoare / stopuri că nu eram atent la ce zicea și nu le-au furat ci poate numai le-au distrus.

Pun și eu o întrebare de copil idiot, ăștia aveau treabă cu mobilierul stradal-- băncuțele, coșurile cu gunoi, etc. --, cu semnele de circulație, cu stopurile, cu chioșcurile de ziare, etc. sau cu jandarmii?

Comportamentul "huliganilor ", demonstrează fie că este vorba de persoane cu boli psihice grave, fie că unii au apelat la alții cu totul străini de meserie, și nu la regizori profesioniști.

Îți pun o singură întrebare ce om zdravăn, la cap se apucă să atace jandarmi foarte antrenați să îi „ liniștească" pe cei turbulenți?

Îmi vei spune că niște nebuni!

| MMihai a răspuns:

Evident că nu au fost elevi de la vreo școală de poliție, că ăștia refuzau o asemenea misiune, de a se confrunta om la om cu jandarmii, că decât bătut bine, o dai dracului de școală de poliție.

Ăștia erau niște huligani fără instinct de conservare, erau de fapt niște extra-tereștrii.

Erau niște unii, veniți de pe altă planetă, special, să se caftească cu jandarmii români, neștiind la ce se expun.

| MineIsLikeABridge a răspuns:

Intreabai tu

| LeylaLeyla a răspuns:

Nu

| aurel23 a răspuns:

Eu nu cred ca iei au dat foc

Întrebări similare