anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va plac emisiunile concurs de genul amazing race?

Răspuns Câştigător
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Este o emisiune super o urmaresc impreuna cu fiul mai "mic" ( 20 de ani) si sotul meu. De ce credeai Bro ca esti ciudat, mai sunt si alti amatori...

9 răspunsuri:
| lia a răspuns:

Si mie imi face placere sa urmaresc aceasta emisiune.happy

| Pho3nix a răspuns:

Daa, e foarte tare emsiuneaa big grin.
O urmaresc cu placere big grin

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Poftim? este emisiunea mea preferata o adooooooooor! Imi place mai ales pentru ca leaga cuplurile... parinti de copii lor pentru ca lucreaza impreuna... tare mi-as dori sa particip...sad

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Lory1995, super si mie-mi place, am urmarit aproape toate sezoanele happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

De ce ai reeditat intrebare? da da si eu o ador este senzationala dar nu am mai urmarit de mult... sad mai este pe AXN? La ce ora?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Lory1995, am scos doar finalul, pentru ca nu-si mai gasea rostul. Am crezut ca le place si altora cursa asta, dar se pare ca nu sintem decit noi doi pasionati. Ei, tot e bine, daca nu erai nici tu, as fi crezut ca sint un ciudat, asa se pare ca sint totusi normalhee hee

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eh, chiar ma impacientasem... bine ca sinteti mai multi, trei si cu mine patru, tot e ceva happy Eu am si inregistrat pe calc majoritatea sezoanelor, acum caut sezoanele pe care nu le-a difuzat AXN (pentru ca de acolo le-am inregistrat), insa desi e mare netul asta, cred ca nu-i chiar asa incapator. Inca nu le-am gasithee hee

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Este emiusiunea mea preferata!, Aseara am observat ca in locul ei a aparut o emisiune de prescolari cu supereroi(neinteresant) de ce nu mai este difuzata emisiunea?

| cari a răspuns:

De ce nu se trimite intrebarea?