| WithoutName123456789 a întrebat:

Salut,sunt student in Anul 1 la Facultatea de Drept,la taxa.Mi-am luat toate examenele cu nota de trecere, exceptand unul.Sansele de a trece la buget in anul 2 sunt minime,iar acest lucru ma face sa ma descurajez si sa imi pun intrebari, daca e bine ca am ales aceasta facultate si sa ma gandesc la tot felul de lucruri.Acum nu pot invata pentru restanta din cauza ca ma descurajez foarte tare.Ce sfaturi imi dati pentru a fi mai pozitiv?

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Sincer, la ce dumnezeu faci o facultate de Drept, pe care nici nu o faci de placere, daca nu ai chef sa inveti?
Cu Dreptul la ora actuala nu prea faci mare lucru. Anual termina 1000 de studenti, absolventi ai facultati de Drept si apar doar 2-3 locuri vacante in fiecare oras.
Ce sanse ai tu sa iei profesezi vreodata?

| WithoutName123456789 explică (pentru Violleta2022):

Cer un lucru si imi spui total altceva.Esti sigura ca nu voi profesa in domeniu? Stii din sursa sigura? In loc sa ma descurajezi mai tare, mai bine iti vezi de treaba ta. Poate nu voi profesa in domeniu, dar incerc si ma stradui sa fac ceva, pentru ca daca o luam la modul general, nicio facultate din Romania nu iti asigura un loc de munca. Oamenii ca tine distrug visele unor tineri care vor sa faca ce simt.

| Violleta2022 a răspuns (pentru WithoutName123456789):

Cand ai note atat de mici si nici chef de invatat, ce sa cred, ca vei avea sanse sa iei un corcurs, concurand alaturi de cei care termina cu 9 si 10?
Oamenii ca mine sunt realisti si-ti spun adevarul in fata, ca sa te trezeasca la realitate!
Daca nici noi, care nu-ti spuntem mama si tata sau prietenii, sa te mintim frumos, nu-ti spunem adeavrul, atunci de unde sa-l afli?
Sa-mi fie cu iertare, nu vreau sa te jignesc, dar ori pui mana serios pe caret sa termini cu 10, ca sa ai sanse a profesa vreodata, ori mai bine renunti la drept si mergi la munca, fiindca sunt destui care nici de somaj nu mai pot beneficia dupa 9 luni.