| LaLaLaLoveAlex a întrebat:

Am o problema, pot sa zic ca este destul de grava! Acum vreo 3 ani de zile am avut asa zisa boala "Boala sarutului", si de atunci am probleme intr-una cu gatul, mi se umfla amigdalitele foarte tare, nu mai pot sa respir, nu pot manca etc. Acum o ora am fost la spital la urgente, aveam febra si respiram foarte greu. Mi-au facut asistentele fisa de internare si o perfuzie, dar trebuie sa ma duc in fiecare zi sa imi faca acea perfuzie cu penicilina pentru nu am vrut sa ma internez. Mi-au spus ca pentru a scapa de problemele in legatura cu gatul sa ma operez de amigdalite. Dar daca imi scot amigdalitete am auzit ca raceala se duce direct in plamani. deci ce ar trebui sa fac? scuza-ti categoria.

Răspuns Câştigător
greece12
| greece12 a răspuns:

Un medic ORL-ist o sa te sfatuiasca sa le scoti, unul generalist posibil sa nu fie de aceeasi parere.
Eu nu sunt medic, dar mi-am scos amigdalele de la 7 ani si nu am nici un fel de probleme.
Discuta cu medicul si hotaraste,oricat am vrea noi sa te ajutam,e foarte greu,depinde de fiecare organism si de la caz la caz.
Eventual,posteaza intrebarea ta si la categoria Sanatate,cred ca raspunsurile ar putea fi mai in tema!
Oricum,ceva trebuie sa faci, nu poti continua in felul asta, e vorba de sanatatea ta!

1 răspuns:
| VaniLLaDeeJay a răspuns:

Http://www.sfatulmedicului.ro/Gripa/mononucleoza-sau-boala-sarutului_642

Aici la tratament spune asa :

Tratamentul mononucelozei este unul simptomatic si include:
- repausul la pat
- consum lichidian crescut
- asigurarea unei alimentatii usoare, bogate in vitamine
- gargara cu sare sau faringosept pentru durerile de gat
- Acetaminofen sau Ibuprofen pentru febra si dureri
Aspirina trebuie evitata la copii, deoarece poate determina sindrom Reye, care este o afectiune serioasa, putand duce si la deces la copii.