anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Aseara am facut sex neprotejat cu iubitul meu. El a ejaculat afara. Dupa aproximativ 20 de minute am urinat si m`am spalat bine. Precizez ca luna trecuta mi-a venit ciclul pe data de 23. ne-am gandit la posibilitatea de a lua pastila de a2-a zi, dar nu vreau sa o iau aiurea, fara sa am un motiv intemeiat. Ce sa fac?

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Faptul ca tu ai urinat nu are nici un efect contraceptiv. La fel, nici spalatul, mai ales la interval atat de mare de la contactul sexual. Daca ai menstruatii regulate, esti in perioada cu fertilitate minima, asa ca riscurile pilulei de a doua zi sunt prea mari tinand cont ca sansa de sarcina e mica (2-3%). Oricum, nu ai voie sa o iei de capul tau, trebuie sa te duci la ginecolog sa vezi daca poti. Eu sunt convinsa ca medicul nu ti-o va prescrie, dar pentru linistea ta, du-te luni dimineata la prima ora la ginecolog.

5 răspunsuri:
| Crisu a răspuns:

Cred ca ar fi bine sa iei pastila, asta ca sa nu risti aiurea. Exista posibilitatea de a nu ramane insarcinata si de a te agita degeaba. Dar mai bine este sa nu risti!

| SweetCandy a răspuns:

Eu cred ca ai un motiv foarte intemeiat ca sa iei pilula. Daca te-ai spalat nu inseamna ca ai prevenit o sarcina nedorita (asta este doar un mit) iar cat despre "datul drumu afara" nu ai de unde sa fi 100% convinsa ca nu s-a intamplat nimic gresit.
Pilula de a doua zi se ia de maxim 2 ori pe an, deci ai putea sa o iei linistita. Sa respecti sfatul farmacistului si sa citesti cu atentie prospectul.

Multa sanatate si aveti grija de voi!

| alexutza003 a răspuns:

Daca esti foarte ingrijorata fa un test peste cateva zile, nu lua pastila pentru ca risti sa o iei degeaba iar pastila iti foarte mult organismul peste cap

| Spirocheta a răspuns: